Club Alfa Romeo

CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: Rob op 21 mei 2011, 07:56:32

Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Rob op 21 mei 2011, 07:56:32
De complete uitlaat van mijn QV is eronder uit , hij is nu te koop voor mensen met maar 1 pijpje. Ook de set veren en dempers voor een QV als daar interesse voor is.

Alleen de dempers en veren zijn nog te koop, de rest is al weg.
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Crips op 21 mei 2011, 17:08:27
Bij deze interesse voor je middenpijp! Pb voor prijs aub!
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Spec101 op 11 juni 2011, 17:20:59
dus de set veren en dempers is niet meer te koop ?
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Rob op 12 juni 2011, 11:19:23
Citaat van: Spec101;9877
dus de set veren en dempers is niet meer te koop ?

Jawel die heb ik ook nog.
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Spec101 op 12 juni 2011, 16:42:32
Zijn die pasbaar op een 1.6 ? want wil graag sport veren en dempers !
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Alfabianco op 12 juni 2011, 17:10:54
Citaat van: Spec101;9904
Zijn die pasbaar op een 1.6 ? want wil graag sport veren en dempers !

Ik denk dat je motor daar niet zwaar genoeg voor deze veren is. Dan hangt je Giul straks net zo scheef als een gepimpte Golf
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Hengel op 12 juni 2011, 18:57:57
Een 1.6 Jtdm scheelt 10 kilo met een QV wat gewicht aangaat. Dus dat zal dan wel meevallen?
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Alfabianco op 12 juni 2011, 19:41:53
Citaat van: Hengel;9911
Een 1.6 Jtdm scheelt 10 kilo met een QV wat gewicht aangaat. Dus dat zal dan wel meevallen?

Je hebt helemaal gelijk Hengel. Ik baseerde dit op het verhaal wat mijn verkoper vertelde inzake verlaging. Ik wilde eigenlijk dezelfde hoogte als de QV. De verkoper vertelde mij dat de veren van de QV voor een scheve verlaging zorgde (zoals ik boven aangaf). Daarom Eibach genomen. Op dit forum nog niet gezien dat iemand zn 1.6, 1.4 of 2.0 verlaagd heeft met QV veren...?
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Spec101 op 12 juni 2011, 22:09:12
Maarja de dempers van een qv zijn ook beter als standaard 1.6 of ben ik verkeerd ?
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Hengel op 12 juni 2011, 22:45:56
Ze zijn ieder geval stugger / sportiever t.o.v. een standaard onderstel. Als je al een Sport 1/2/3 pakket hebt weet ik niet of het veel zin heeft. En bedenk dat ze er ook nog onder moeten.
Titel: QV demper en middenpijp
Bericht door: Spec101 op 14 juni 2011, 21:39:45
er onder doe ik zelf, ben mechanieker dus dat moet het probleem niet zijn, plus ik heb geen sportpack ! moest snel een wagen en deze was voorradig !
 
Rob je hebt PB !