Club Alfa Romeo
CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: RiriassaQV op 23 maart 2011, 11:51:30
-
ik heb toch me onderdelen terug kunnen krijgen dus wie heeft interesse ??
het gaat om de volgende onderdelen ;
- Standaard QV diffuser (dubbele uitsparing) >>>> VERKOCHT !!!
- Standaard QV sideskirts ,kleur grigio magnesio >>>> TE KOOP !!
- Spiegelkappen QV/sportpack ,kleur Titanium >>>> Verkocht!!
(http://www.alfagiuliettaclub.nl/for/attachment.php?attachmentid=396&d=1300877171)
-
ah, de dealer is toch overstag gegaan? (zoals het hoort)
-
Zie dat het vrij eenvoudig te demonteren is, vraag me af als ik een set bestel en laat spuiten bij een goede autospuiter en het zelf monteer of dat niet enorm in de kosten scheelt. Dealer vraagt zomaar € 75,- p.u ex.btw
-
Zie dat het vrij eenvoudig te demonteren is, vraag me af als ik een set bestel en laat spuiten bij een goede autospuiter en het zelf monteer of dat niet enorm in de kosten scheelt. Dealer vraagt zomaar € 75,- p.u ex.btw
Werkplaatstarief is meestal toch maar iets van Euro 40-60 E...
-
Werkplaatstarief is meestal toch maar iets van Euro 40-60 E...
Nou Crips, in ieder geval niet bij een merkgarage. Daar betaal je toch wel EUR 70,-, en dat is niet gek gezien de appartuur, softwareupdates en andere verplichte zaken zoals cursussen die flinke kostenposten geven. Dit wordt meegenomen in het uurtarief.
-
Tja, die van mij rekent € 75,- p.u ex btw :eek:
-
NOG STEEDS TE KOOP !!
> Originele QV Sideskirts ,Grigio Magnesio
> Spiegelkappen QV/Sportpack ,Titanium
-
Nou Crips, in ieder geval niet bij een merkgarage. Daar betaal je toch wel EUR 70,-, en dat is niet gek gezien de appartuur, softwareupdates en andere verplichte zaken zoals cursussen die flinke kostenposten geven. Dit wordt meegenomen in het uurtarief.
Ik doe het lekker zelf, zeker de montage van origineel spul is 9/10 kinderspel :)
-
Ik doe het lekker zelf, zeker de montage van origineel spul is 9/10 kinderspel :)
nou kinderspel ( ik heb twee uur zitten kloten .....) maar ze zitten
beter dan 120 euro aan montagekosten !! :p
-
nou kinderspel ( ik heb twee uur zitten kloten .....) maar ze zitten
beter dan 120 euro aan montagekosten !! :p
monteur a 60 euro per uur.. is toch schappelijk en je weet dat het "professioneel" gebeurt.. plus als het fout gaat (kapot/scheurtje) kun je ze er op aanspreken.. ;)
-
@ forum beheerders.
Topic verwijderen of slot