Club Alfa Romeo

CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: Erik op 21 juli 2011, 10:46:02

Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: Erik op 21 juli 2011, 10:46:02
Ik heb een sport einddemper en een sportdiffuser laten monteren op mijn QV, vandaar dat ik de standaard spullen nu over heb en ze hierbij te koop aanbied. 3 maandjes oud en uiteraard in goede staat.
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: Alex op 21 juli 2011, 12:15:29
Citaat van: Erik;11283
Ik heb een sport einddemper en een sportdiffuser laten monteren op mijn QV, vandaar dat ik de standaard spullen nu over heb en ze hierbij te koop aanbied. 3 maandjes oud en uiteraard in goede staat.

Ik ben wel geïnteresseerd, want ik wil een 2e werkende uitlaat onder m'n nog te leveren 1.4 MA (laten) installeren.

Met diffuser bedoel je toch het achterschort met 2 uitlaatuitsparingen?
En past de einddemper en de diffuser van de QV ook op een 1.4 MA? Zo ja, hoeveel wil je ervoor hebben? ( Ik heb je ook een privébericht gestuurd)
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: Erik op 22 juli 2011, 08:55:52
Citaat van: Alex;11286
Ik ben wel geïnteresseerd, want ik wil een 2e werkende uitlaat onder m'n nog te leveren 1.4 MA (laten) installeren.

Met diffuser bedoel je toch het achterschort met 2 uitlaatuitsparingen?
En past de einddemper en de diffuser van de QV ook op een 1.4 MA? Zo ja, hoeveel wil je ervoor hebben? ( Ik heb je ook een privébericht gestuurd)

De diffuser is inderdaad het achterschort met 2 uitlaatuitsparingen en die past op de 1.4 MA. De QV einddemper (staat vele malen mooier als de enkele eindpijp) past met een kleine aanpassing op het uitlaatsysteem van de 1.4 MA. Veel Giuliettarijders hebben dit al gedaan of laten doen (zie meerdere discussies binnen het forum). Je hebt een p.m. van mij.
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: yvesart op 25 juli 2011, 22:16:10
ik heb op m'n 1.6 JDTM een uitlaat conform 2.0 JDTM laten schroeven (dubbele dus).. vind het persoonlijk veeeel mooier..
 
in eerste instantie wel spijt dat hij -de tweede- niet werkend aangesloten is, maar het is een leasewagen dus niet doorgedrukt bij de dealer.. achteraf overigens geen enkele spijt.. (de tweede pijp verkleurt niet anders dan de andere)..
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: Wilbert G op 26 juli 2011, 09:07:52
Citaat van: yvesart;11405
ik heb op m'n 1.6 JDTM een uitlaat conform 2.0 JDTM laten schroeven (dubbele dus).. vind het persoonlijk veeeel mooier..
 
in eerste instantie wel spijt dat hij -de tweede- niet werkend aangesloten is, maar het is een leasewagen dus niet doorgedrukt bij de dealer.. achteraf overigens geen enkele spijt.. (de tweede pijp verkleurt niet anders dan de andere)..
Ow wacht maar, dat verkleuren komt nog wel! Ik rij er nu al een flink aantal kilometers mee, en het is zekers wel heel erg zichtbaar...
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: Spec101 op 1 augustus 2011, 19:43:01
zie dit wel zitte, hoeveel ? :)
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: Crips op 1 augustus 2011, 21:24:40
Hey Erik heb je de diffuser nog?
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: Erik op 14 augustus 2011, 12:31:16
Verkocht! Kan een slotje op.
Titel: QV einddemper en standaard QV diffuser
Bericht door: ExTaxi op 14 augustus 2011, 15:01:12
zoals gevraagd, slotje!