!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Twan Warnders
1

  • Type Alfa: 159 en Giulia
  • *
    - Startende Alfist
Alfa Romeo 159 tbi 2011 ti te koop
« Gepost op: 11 juni 2026, 22:04:56 »
TE KOOP

Hele nette alfa Romeo 159 sw ti met het erg fijne 1750 tbi blok. Ik heb zelf deze auto een half jaar geleden gekocht ter vervanging van mijn Alfa Romeo 159 2.2 jts. (Eerste auto) maar toch kon ik moeilijk afscheid nemen van die auto en heb ik die ook nog. Echter heeft m’n vader een Stelvio gekocht en heb ik nu zijn Giulia overgenomen en word 3 auto’s mij wat te veel dus mag deze naar een andere liefhebber. Ik heb in de tijd dat ik hem had er weinig mee gereden, alleen in de weekenden en met mooi weer. Ik heb in die korte tijd er zo’n 1500 km mee gereden maar wel erg veel geld en tijd in de auto gestoken zoals:

Nieuwe turbo (orgineel van borgwarner)
Nieuwe distributie riem
Nieuwe schokdempers voor
Nieuwe banden van hankook
Velgen laten spuiten
Grote beurt
En een apk tot februari 2027
Ook heb ik de auto laten poetsen en in de wax gezet. Ook is het interieur flink onder handen genomen, zoals de rode rand op de stoelen en het leer is weer erg fraai. Verder is de alfa voorzien van veel mooie opties zoals:

Elektrisch schuif kantel dak
Sensoren voor en achter
Het mooiere ti interieur van leer en alcantara
Afneembare trekhaak
Brembo 330 remmen
Donker geborsteld aluminium inleg dashboard
Automatisch dimbare binnenspiegel
Climate control
Stoelverwarming

Verder heb ik alles gedaan aan deze auto wat mij niet naar het zin was en staat hij er nu super strak bij. In deze staat en met deze opties zijn ze nog weinig te vinden. De auto komt van december 2011 dus is ook 1 van de laatste. Bieden mag, telefonisch of naast de auto met een warme bak koffie.
Groet Twan
0630657413