!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Ivar Volder
1

• Type Alfa: 939 Spider
  • *
    - Startende Alfist
Te koop: Alfa Spider 939
« Gepost op: 10 april 2026, 11:31:12 »
Beste Alfisti.
Ik bied de Spider 2007 aan van mijn in 2019 overleden vrouw. Wij hebben er geen emplooi meer voor door de aanschaf van een camper. Bovendien kan de hond er niet veilig in meereizen.
De wagen is feitelijk van eerste eigenaar, maar natuurlijk niet volgens de RDW. Alle narigheidjes die je kunt tegenkomen zijn er inmiddels uit, doordat de teller op 280.000 staat: zij gebruikte de auto dagelijks voor woon/werkverkeer, zodoende.
Onderhoud is gedaan bij Sam van Lingen (Spring in ‘t Veld) en later bij gebr. Haaker in Badhoevedorp. Alle nota’s zijn nog beschikbaar, ook de aankoopnota. Vorig jaar heeft de auto nog een stel zo goed als nieuwe einddempers gekregen, dat was na al die jaren weleens tijd. APK tot juni 2026.
De auto is geschorst en staat sinds november in de garage. Voor écht mooi moet je klein spuitwerk laten doen, er zijn enkele plekken waar de lak bladdert.
We praten over kenteken 24-XH-BZ van 2007, een Exclusive in de kleur Alfa Rood, voorzien van het originele windvangertje achter de voorstoelen. De vraagprijs is € 9.000,— / particuliere transactie, zonder factuur. 
Foto’s zeggen niet zoveel, maar zijn beschikbaar. Eventueel ben ik ook telefonisch bereikbaar op 06-21260108