!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
De wielen zien er netjes uit en zijn keurig recht. Er zitten Pirelli P ZERO Corsa banden op voor maximale gril.
De steekmaat is 5x110 en de velgen maat voor is 8.5J en achter 10J. De banden zijn voor 245mm voor en 285mm achter.
De velgen zijn 19 inch groot.

Prijs: 1600
De prijs is inclusief verzending én de TPMS sensoren.








Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

twido
38

  • Type Alfa: Giulia veloce Q4 2.2 JTD
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Te koop: Giulia Q 19 inch velgen met goede banden erop (passen op elke Giulia)
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2019, 13:19:06 »
Toch even een opmerking,  volgens mij zijn deze in België niet toegelaten op de gewone Giulia's. Enkel op de QV.
*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Te koop: Giulia Q 19 inch velgen met goede banden erop (passen op elke Giulia)
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2019, 12:15:06 »
Toch even een opmerking,  volgens mij zijn deze in België niet toegelaten op de gewone Giulia's. Enkel op de QV.

Aah goede tip Twido. Waarom is dit dan?
Ik heb ook een Veloce setje liggen, mogen die dan wel op de normale Giulia's?
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

twido
38

  • Type Alfa: Giulia veloce Q4 2.2 JTD
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Te koop: Giulia Q 19 inch velgen met goede banden erop (passen op elke Giulia)
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2019, 23:51:38 »
Je mag in België alleen de banden en velgmaten plaatsen vermeld in uw homologatie van je wagen.
En deze staan er niet bij .
Dit wil niet zeggen dat het niet kan maar dan moet je uw wagen volledig opnieuw laten homologeren en dat is best streng en kost uiteraard ook wat geld.
Heb het zelf meegemaakt met mijn GT vroeger.
Zelfs bij het plaatsen van een verlagingsset moet de wagen terug gehomologeerd worden!