!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Baz
1

• Type Alfa: Giulietta Veloce
  • *
    - Startende Alfist
Te koop: Giulietta Veloce 2018
« Gepost op: 1 maart 2026, 19:25:22 »
Zoals de titel aangeeft, verkoop ik m’n zwarte Giulietta Veloce 1.750 TBi uit 2018.
Ik rij helaas veel te veel met de leaseDuracell, waardoor de Giulietta veel te weinig meer van de plek komt helaas.

Het betreft hier een exemplaar in 2018 geboren, 2021 bij ca 45.000 km op NL kenteken gekomen, ik ben de tweede eigenaar en er staat inmiddels 107.500km op de teller.

Deze uitvoering heeft het (voor mij) perfecte interieur.. Dwz half leer, half alcantara, met rood logo gestikt in de hoofdsteunen, daarnaast verwarmde stoelen. Carbon accenten over het dashboard en interieur. Panorama schuif-kanteldak. Exterieur heeft Carbon inserts in de bi-xenon koplampen, pdc rondom, cruisecontrol, en een lak in goede staat, veelal braaf met het handje gewassen.

Momenteel staat de auto op een 18” winterset (GMP Drake met Conti’s met nog voldoende profiel) de 20”zomerset is evt ook ter overname (MAK Lario met Vredestein Vorti pro) Daarnaast zijn de 8C velgen in 18” ook nog beschikbaar, welke origineel op de auto geleverd zijn..

Na aanschaf van de auto is deze direct bij H&S Corse geweest voor een stage 1 tune (uitdraai rollenbank en documentatie voor handen) met als resultaat een mooier lopend blok en 277pk bij 390Nm.

Onderhoud is altijd tijdig en preventief uitgevoerd. Afgelopen jaar uitgebreide beurt met schijven en blokken rondom en alle fluïda gewisseld.

De auto staat in Zuid-Limburg, vraagprijs is €24.000,- maar is bespreekbaar evt.