!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Willb
27

• Type Alfa: Sud, Mito, GTV, 159, 147
  • *
    - Startende Alfist
Te Koop : Project auto Alfa Romeo 147 1.6 Veloce DISTINCTIVE
« Gepost op: 22 september 2022, 16:02:05 »
Mooie zwarte 5-deurs 147 1.6 120 PK. Auto is momenteel als project te koop voor een zeer scherp tarief € 750,- as is. Deze 147 uit 2005  heeft ~ 250dKM NAP gelopen en staat sinds oktober 2020 stil ivm diverse APK gebreken*. Auto is compleet, rijdt en heeft een nieuwe accu. * de gebreken bekend zijn schokbrekers achter doorgeroest (zitten nieuwe schokbrekers bij). Optisch ziet de auto er voor zijn leeftijd netjes uit, nette velgen en ruim voldoende profiel op de banden. Ik heb er optioneel veel nieuwe onderdelen bij als bougies, alle filters, distributieriem, waterpomp en remvloeistof.  De stoffen bekleding is netjes en de auto heeft inmiddels een originele radio, Bose systeem en CD wisselaar gemonteerd. Gedurende de komend e weken zal ik deze auto verder opwaarderen met een volledige beurt, rem onderhoud rondom, nieuwe schokbrekers en een verse APK. Klaar zal ik rond de € 1.500,-/€1.750,- uitkomen. e.e.a. afhankelijk van de benodigde tijd. Bodem is roestvrij.

Nu meeneem tarief als project auto  € 750,- (vaste prijs). Uiteraard kan je ook reageren als je hem volledig klaar wenst aan te schaffen.