Club Alfa Romeo
CAR Marktplaats => Te koop => Topic gestart door: koenkoen1 op 28 november 2011, 22:18:01
-
he,
heb nog een uitlaatsierstuk/dummy (met pleastic bevestegings buisje en beschrijving)
is nieuw en nooit gemonteerd geweest...orgineel alfa
-
als je een foto er bij plaatst denk ik dat je meer reacties gaat krijgen..
waarom doe je hem trouwens weg? / is hij nooit gemonteerd geweest?
-
wat moet het uilaatsierstuk kosten? / en heeft het de looks van het orgineel?