!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Paul K
1.151

• Leeftijd: 25
  • Type Alfa: Giulietta Quadrifoglio
    Beheerder - Super Alfist
Verkoop: CARbon onderdelen voor Giulia / Giulietta / MiTo / 159
« Gepost op: 27 februari 2019, 15:18:44 »

Clubmelding: Ben jij een gezellige bezoeker van ons forum en heb je een of al meerdere oplossingen gevonden via hier? Toon ons je dankbaarheid met een kleine bijdrage aan ons club waarmee wij ons platform verder kunnen ontwikkelen om het nóg beter voor jou te maken! Ja, ik help graag en doneer eenmalig een bedrag naar eigen keuze

Zoals jullie wellicht weten is C.A.R. continue bezig met het regelen van goede deals/aanbiedingen voor de club(leden). We merkte dat er een grote wens voor carbon is, maar dat dit bij Alfa Romeo zelf, WimPrins of Koshi vrij prijzig is. Nu hebben we dankzij het formaat van onze club een partij gevonden die dezelfde kwaliteit carbon fiber kan leveren tegen wat scherpere prijzen! (20% - 50% lager)

Spreekt een of meerdere product(en) van hieronder jou aan? Stuur mij een privé-bericht hierover met je wens en adres.

Giulia

Giulia Carbon Grill - € 199

Giulia Carbon Spoiler - € 299

Giulia Carbon Stuurpanelen - € 129

Giulietta / Mito

Giulietta Carbon Grill - € 229

Giulietta Carbon Teller instrument - € 299

Giulietta / MiTo carbon deur handvatten - € 169

Giulietta / Mito / 159 carbon spiegelkappen - € 249

Meer Giulietta en 159 carbon fiber onderdelen volgen binnenkort!!
Mijn auto: Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Enta Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Remus uitlaatsysteem, rode intercooler en meer lees je hier.
*

Paul K
1.151

Beheerder - Super Alfist
Re: Verkoop: CARbon onderdelen voor Giulia / Giulietta / MiTo / 159
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2019, 13:47:55 »
Eenmalig, slechts 1 beschikbaar: Giulietta Carbon Fiber Spoiler. Elders online 550>600 Onze prijs 399

Stuur een privébericht voor die weg is!
Mijn auto: Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Enta Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Remus uitlaatsysteem, rode intercooler en meer lees je hier.
*

Giulia M
135

• Leeftijd: 31
  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 MT
    - Alfist
    • GM - Car Drawings
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2019, 20:17:03 »
Even een vraagje uit interesse, zijn dit ‘overzet’ carbon delen voor de grille en spiegelkappen? Of zijn dit daadwerkelijk producten in plaats van de kunststofdelen?
Topic over mijn  GIULIA! :)
Geïnteresseerd in een mooie tekening van JOUW auto? Die kan ik maken! KLIK HIER voor wat impressies! ;)
*

Paul K
1.151

Beheerder - Super Alfist
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2019, 09:17:41 »
Het zijn allemaal (hele dunne) overzet delen. Alleen de spiegelkappen en de spoiler zijn wel vervangende/losstaande delen.
*

Milan.M
781

• Leeftijd: 21
  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
    Senior Moderator - Super Alfist
« Reactie #4 Gepost op: 15 maart 2019, 15:21:39 »
Paul zou jij een foto kunnen krijgen van de binnenkant van de spiegelkappen?
En ik ben benieuwd hoe de kappen aansluiten op de behuizing, zijn hier ook detail shots van te krijgen?
Mito Centenario 1.4 Turbo MultiAir

135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Bilstein B12 Pro Kit, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon
*

Paul K
1.151

Beheerder - Super Alfist
« Reactie #5 Gepost op: 4 april 2019, 12:01:42 »
De Giulietta spoiler is inmiddels verkocht en helaas niet meer beschikbaar.

Qverde Italian parts Detailer JTD-Performance