!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

ivandp
1

  • Type Alfa: alfa 75 ts 2l en 156
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
verkoop van onderdelen van 156 en een alfa 75 2lts
« Gepost op: 17 januari 2019, 22:39:37 »
beste alfa liefhebbers ,

ik ben een nieuw persoon hier op de site ,
wel zal ik direct zeer duidelijk maken , dat ik alles wat ik heb van de 156 en de alfa 75 2l ts zal en moet weg doen wegens medische redenen .
met zeer spijt in hen diepst van men ziel.
ik rijd nu reeds 17 jaar met alfa's. en altijd dit met zeer goesting en passie . zelfs tot op circuit rijden zelfs .
ik heb lang blijven vast hangen aan deze droom maar wegens een rugletsel van nu ongeveer van 15 jaar , kan ik niet meer. zwaar op mijn vingers getikt door de artsen , maar nu moet ik stoppen .

dus als er mensen zijn die echt interesse hebben , je mag me mailen bellen  en dan kunnen we afspreken .0476774865

een ding wil ik direct meegeven voor de 75 zijn alle onderdelen behalve het dakliner , want dit was de eerste die nu nog op de brug staat om terug in zijn glorie te herstellen . en aangezien ik hier telkens elke dag mee in het oog kom , ga ik met tranen weg uit de garage

   
*

Milan.M
1.888

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.Veloce
Re: verkoop van onderdelen van 156 en een alfa 75 2lts
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2019, 00:35:24 »
Welkom ivandp!

Wat ontzettend vervelend om te lezen zeg...
Kan me voorstellen dat dit toch wel zeer doet in het hart.

Zo te horen ben je een echte alfist en heb je toch twee prachtige auto's staan waarvoor vast iemand te vinden is!

Alvast succes met de verkoop en veel sterkte met je rug!

 :welcome:
Giulia Veloce Nero Vulcano

Meer info: De Giulia Veloce van Milan

Instagram: Juul.Veloce