!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Alfapluisje
1

  • Type Alfa: Giulietta-Alfa 75 turbo
  • *
    - Startende Alfist
Alfa 75 Turbo Te koop
« Gepost op: Gisteren om 22:47:01 »
Onderwerp: Te koop: Alfa Romeo 75 1.8 Turbo - Restauratieproject

Beste Alfa liefhebbers,

Met een zwaar hart moet ik mijn geliefde Alfa Romeo 75 1.8 Turbo te koop aanbieden. Dit is een eerste serie model dat een nieuw thuis zoekt bij een gepassioneerde liefhebber.

Details:

Bouwjaar: 1986 eerste serie
Motor: De motor is in goede staat en draait soepel.
Versnellingsbak: Ook de versnellingsbak functioneert naar behoren.
Carrosserie: Zoals bij veel Alfa's van deze leeftijd, heeft de carrosserie wat laswerk nodig.
Interieur: Het interieur verkeert in goede staat, klaar om weer tot zijn recht te komen na een restauratie.
Inbegrepen:
Elektrische ramen voor
Borbet Velgen 15 inch 7j
En de Alfa 75 is voorzien van en zeldzaam Zender bodykit

Alle onderdelen zijn netjes gedemonteerd, gelabeld en opgeslagen in boxen. en alles is zorgvuldig verpakt. Wat ontbreekt is de Kabelboom, der is een kans dat ie er nog is, maar dat is niet 100%
De auto is nog rollend.
Dit is een fantastisch restauratieproject voor iemand die de passie en tijd heeft om deze klassieke Alfa weer tot leven te brengen. Het spijt me enorm om afscheid te nemen, maar ik hoop dat het een nieuwe eigenaar vindt die er net zo van zal houden als ik.

Prijs: In overleg, aub geen onzin biedingen

Voor serieuze geïnteresseerden ben ik bereikbaar via j.m.keur44@gmail.com

Bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
John Keur