!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #30 Gepost op: 30 augustus 2017, 12:25:12 »
;D

Maar goed, het lijstje waar het aan moet voldoen: meer ruimte op de achterbank als de Giulietta, automaat, benzine met 200pk of meer. Dus lekker breed zoekgebied, maar die Lada valt af want die had maar 180pk  :13: ;)
Uitkomst : een demo Stelvio of genoegen nemen met iets minder ruimte achterin en dan gewoon een ..... Giulia  :great:
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #31 Gepost op: 30 augustus 2017, 12:36:26 »
Stelvio is te duur. Giulia wel een optie, maar net als Bob, dan wel een Veloce of eentje met Veloce pack, die zijn nogal schaars of ook te duur. En klein praktisch nadeeltje dat het een sedan is. Ff bankjes plat en fiets achterin gaat hem niet worden, kan nu met de Giulietta wel.
*

ArjanB
2.019

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #32 Gepost op: 30 augustus 2017, 13:01:54 »
je gaat nu toch niet op voorhand al de keuze voor een niet-FAG produkt rationeel verantwoorden??

 ;D
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #33 Gepost op: 30 augustus 2017, 13:21:20 »
FAG heeft toch ook auto's in het programma die wel die praktische bruikbaarheid bieden. Fiat Freemont, Jeep Compass, om maar wat te noemen  ;D
*

jwq
2.626

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #34 Gepost op: 30 augustus 2017, 13:31:52 »
Stelvio is te duur. Giulia wel een optie, maar net als Bob, dan wel een Veloce of eentje met Veloce pack, die zijn nogal schaars of ook te duur. En klein praktisch nadeeltje dat het een sedan is. Ff bankjes plat en fiets achterin gaat hem niet worden, kan nu met de Giulietta wel.

ze hebben ook prima fietsendragers voor de giulia....  ;D
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #35 Gepost op: 30 augustus 2017, 17:40:42 »
2e handse Maserati Ghibli? Heeft wel alleen maar 1 neerklapbare bankdeel  :017:
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #36 Gepost op: 30 augustus 2017, 18:09:17 »
Stelvio is te duur. Giulia wel een optie, maar net als Bob, dan wel een Veloce of eentje met Veloce pack, die zijn nogal schaars of ook te duur. En klein praktisch nadeeltje dat het een sedan is. Ff bankjes plat en fiets achterin gaat hem niet worden, kan nu met de Giulietta wel.
Klopt helemaal; tegen het minder praktische heb ik ook tegen aan zitten hikken. Had ook liever een nieuw model Giulietta genomen (als die er ooit al komt?), maar een Giulia Veloce (met pack)is toch ook wel prachtig  :D. Morgen is de laatste kans om er 1 voordelig(er) nieuw met zo'n Veloce Pack te kopen  :-[

Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

ArjanB
2.019

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #37 Gepost op: 30 augustus 2017, 21:11:03 »
Mwoa, tegen jaar einde zijn er weer nieuwe aanbiedingen. Zeker bij dealers die met veel auto's (door de importeur opgedrongen) opgezadeld zijn
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Bob156
616

  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #38 Gepost op: 30 augustus 2017, 23:13:42 »
Vandaag met een Super met Veloce pakket gereden, voorraad auto, die eigenlijk niet voor een proefrit bedoeld was.

Deze http://www.frankvaneman.nl/voorraad-autos/7558442-alfa-romeo-giulia-2.0-t-200pk-business-super-auto-sedan/

Had een afspraak om met een veloce demo auto te rijden, dacht ik, dit om eens goed de stoelen te beoordelen en de zitpositie te voelen.
Was ergens iets mis gegaan en ze dachten dat ik met een super met de standaard lederen stoelen zou rijden.

Dus hebben ze als de bliksem de transportmodus stand uit de auto gehaald in de werkplaats, groende platen er op zodat ik hem kon testen.
Die stoelen zij echt geweldig, het comfort in de auto is ook dik voor elkaar, zelfs met de 19 inch velgen met runflat banden het is een heerlijke en supermooie auto. Totaal anders dan de giulietta, meer een limousine, voelt veel minder snel en niet zo sportief als de QV.

Vindt het wel tegenvallen dat er achterin geen ventilatieroosters zitten voor de achterpassagiers, climate upgrade pack, die met usb achterin 200 euro kost en vergeten was aan te vinken :-X
Zou ook graag veloce pakket aan de buitenzijde hebben, mooiere bumper achter met diffuser en 2 uitlaatpijpen, voorbumper scheelt niet veel, maar is ook mooier in veloce uitvoering.

Kreeg best een aardig inruil voorstel, veloce pakket is mooie aanbieding momenteel, zeker de voorraad auto's zijn interessant.
Kan zo maar zijn dat ik voor eind van het jaar een deal kan maken die me aanstaat. De Zeeuw verwacht er een in de uitvoering die ik top vindt, dus daar ook nog eens praten.

Wat Arjan zegt voor het eind van het jaar moeten de voorraden krimpen, dus kunnen de deals gesloten worden.

*

ArjanB
2.019

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #39 Gepost op: 31 augustus 2017, 08:45:21 »
Heb gister bij Wim Prins ook even in een Giulia met Veloce leder gezeten en zit inderdaad geweldig.
Achterin met glazen dak onvoldoende hoofdruimte - net als bij de Giulietta by the way.
Die roosters achterin a 200,- is echt een blamage...
En dat felle blauw: ik vind het mooi.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #40 Gepost op: 31 augustus 2017, 09:19:30 »
Er zitten wel meer dingetjes niet in de standaarduitrusting waarvan ik denk, huh?!  :sign0144:
*

Bob156
616

  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #41 Gepost op: 31 augustus 2017, 13:02:41 »
Er zitten wel meer dingetjes niet in de standaarduitrusting waarvan ik denk, huh?!  :sign0144:

Ja de meeste merken hebben een paar uitvoeringen en zitten bomvol voor dat geld, lijkt wel een BMW, voor je het weet zit je 15k boven de basis prijs :-\, zelf de veloice mist het nodige standaard.
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #42 Gepost op: 31 augustus 2017, 17:36:09 »
Vandaag met een Super met Veloce pakket gereden, voorraad auto, die eigenlijk niet voor een proefrit bedoeld was.

Deze http://www.frankvaneman.nl/voorraad-autos/7558442-alfa-romeo-giulia-2.0-t-200pk-business-super-auto-sedan/

Had een afspraak om met een veloce demo auto te rijden, dacht ik, dit om eens goed de stoelen te beoordelen en de zitpositie te voelen.
Was ergens iets mis gegaan en ze dachten dat ik met een super met de standaard lederen stoelen zou rijden.

Dus hebben ze als de bliksem de transportmodus stand uit de auto gehaald in de werkplaats, groende platen er op zodat ik hem kon testen.
Die stoelen zij echt geweldig, het comfort in de auto is ook dik voor elkaar, zelfs met de 19 inch velgen met runflat banden het is een heerlijke en supermooie auto. Totaal anders dan de giulietta, meer een limousine, voelt veel minder snel en niet zo sportief als de QV.

Vindt het wel tegenvallen dat er achterin geen ventilatieroosters zitten voor de achterpassagiers, climate upgrade pack, die met usb achterin 200 euro kost en vergeten was aan te vinken :-X
Zou ook graag veloce pakket aan de buitenzijde hebben, mooiere bumper achter met diffuser en 2 uitlaatpijpen, voorbumper scheelt niet veel, maar is ook mooier in veloce uitvoering.

Kreeg best een aardig inruil voorstel, veloce pakket is mooie aanbieding momenteel, zeker de voorraad auto's zijn interessant.
Kan zo maar zijn dat ik voor eind van het jaar een deal kan maken die me aanstaat. De Zeeuw verwacht er een in de uitvoering die ik top vindt, dus daar ook nog eens praten.

Wat Arjan zegt voor het eind van het jaar moeten de voorraden krimpen, dus kunnen de deals gesloten worden.
Bob je had een te verse Giulia te pakken denk ik, die was nog niet een beetje ingereden ! Minder snel als mijn Giulietta QV (met chip) is die Giulia 2.0 of Veloce zeker niet. Ik heb er onderhand in vier proefgereden en je weet niet wat je meemaakt. Zo fijn, lekker en SNEL rijd deze (automatische)bak. Er zijn nog wel enkele  :D goede Alfa dealers in den lande, maar ik adviseer je mede om een goede € deal te kunnen maken om zeker ook langs (Pieter)Zeeuw in Zwijndrecht te gaan. En ja, jullie hebben gelijk... om hem bijna bomvol te krijgen moet je nogal wat vinkjes aankruisen, maar dan heb je ook wat  :lol_hitting: Een mooi optie aankruis voorbeeld daarvoor staat bij mijn bestelde Giulia. Als je die aanhoud vergeet je bijna niets  :victory:
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

Bob156
616

  • *****
    - Super Alfist
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #43 Gepost op: 31 augustus 2017, 17:39:29 »
Vandaag met een Super met Veloce pakket gereden, voorraad auto, die eigenlijk niet voor een proefrit bedoeld was.

Deze http://www.frankvaneman.nl/voorraad-autos/7558442-alfa-romeo-giulia-2.0-t-200pk-business-super-auto-sedan/

Had een afspraak om met een veloce demo auto te rijden, dacht ik, dit om eens goed de stoelen te beoordelen en de zitpositie te voelen.
Was ergens iets mis gegaan en ze dachten dat ik met een super met de standaard lederen stoelen zou rijden.

Dus hebben ze als de bliksem de transportmodus stand uit de auto gehaald in de werkplaats, groende platen er op zodat ik hem kon testen.
Die stoelen zij echt geweldig, het comfort in de auto is ook dik voor elkaar, zelfs met de 19 inch velgen met runflat banden het is een heerlijke en supermooie auto. Totaal anders dan de giulietta, meer een limousine, voelt veel minder snel en niet zo sportief als de QV.

Vindt het wel tegenvallen dat er achterin geen ventilatieroosters zitten voor de achterpassagiers, climate upgrade pack, die met usb achterin 200 euro kost en vergeten was aan te vinken :-X
Zou ook graag veloce pakket aan de buitenzijde hebben, mooiere bumper achter met diffuser en 2 uitlaatpijpen, voorbumper scheelt niet veel, maar is ook mooier in veloce uitvoering.

Kreeg best een aardig inruil voorstel, veloce pakket is mooie aanbieding momenteel, zeker de voorraad auto's zijn interessant.
Kan zo maar zijn dat ik voor eind van het jaar een deal kan maken die me aanstaat. De Zeeuw verwacht er een in de uitvoering die ik top vindt, dus daar ook nog eens praten.

Wat Arjan zegt voor het eind van het jaar moeten de voorraden krimpen, dus kunnen de deals gesloten worden.
Bob je had een te verse Giulia te pakken denk ik, die was nog niet een beetje ingereden ! Minder snel als mijn Giulietta QV (met chip) is die Giulia 2.0 of Veloce zeker niet. Ik heb er onderhand in vier proefgereden en je weet niet wat je meemaakt. Zo fijn, lekker en SNEL rijd deze (automatische)bak. Er zijn nog wel enkele  :D goede Alfa dealers in den lande, maar ik adviseer je mede om een goede € deal te kunnen maken om zeker ook langs (Pieter)Zeeuw in Zwijndrecht te gaan. En ja, jullie hebben gelijk... om hem bijna bomvol te krijgen moet je nogal wat vinkjes aankruisen, maar dan heb je ook wat  :lol_hitting: Een mooi optie aankruis voorbeeld daarvoor staat bij mijn bestelde Giulia. Als je die aanhoud vergeet je bijna niets  :victory:

Ik ben in contact met de zeeuw, komt goed ik ga  lekker shoppen her en der, begreep dat het veloice pakket waarschijnlijk nog verlengd word, dus een zelf samenstellen kan ook nog
Re: Te koop, Giulietta QV
« Reactie #44 Gepost op: 6 september 2017, 08:59:19 »
Nog niet verkocht dus. Geïnteresseerde heeft toch voor een diesel gekozen ivm de kilometers die hij rijdt.