!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: sikmans op 23 februari 2026, 13:54:56Jouw tip voor de achterlichten is ook top, zou ik ook graag willen! Ik zet hem nu ook altijd op 'off' Waar kun je die opties van daarvan vinden?Ik ben al aan het zoeken geweest maar kan er niks over vinden in andere fora nog. (Helaas)
Jouw tip voor de achterlichten is ook top, zou ik ook graag willen! Ik zet hem nu ook altijd op 'off' Waar kun je die opties van daarvan vinden?
Citaat van: Marcel1979 op 23 februari 2026, 12:26:33Altijd leuk om mensen te zien "spelen" met MES. Zelf zet ik in de winter het inklappen van de spiegels uit. Claxon bij het op slot gaan en heb ik zelf een nieuwe sleutel geprogrammeerd en remote start geactiveerd.Zou kunnen zoeken natuurlijk .... maar waar staat deze optie in MES?
Altijd leuk om mensen te zien "spelen" met MES. Zelf zet ik in de winter het inklappen van de spiegels uit. Claxon bij het op slot gaan en heb ik zelf een nieuwe sleutel geprogrammeerd en remote start geactiveerd.
Je bedoelt de spiegels? Of de remote start?Spiegels staan als "mirror auto folding" volgens mij. De remote start is wat ingewikkelder, dan moet je een zgn. "hybrid proxi" uitvoeren en de landcode naar "Amerika" zetten. En nog wat andere dingen. Ik zal het van de week even opzoeken, heb het ergens staan in een map
Hoe zit het met Start/Stop? Kan je deze ook standaard uitzetten?
Citaat van: Stephan_f36 op 27 februari 2026, 15:53:54Hoe zit het met Start/Stop? Kan je deze ook standaard uitzetten?Met MES niet, daarvoor zul je echt even naar Stephan van Squadra moeten. Leuke bijkomstigheid: als je hem Start Stop uit laat schakelen krijg je er gelijk 30+ pk's erbij🤣