!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Bedankt voor alle informatie hier. Ik heb de button inmiddels binnen. Is er hier iemand die me zou kunnen helpen met de inbouw en het activeren d.m.v. multiecuscan?
Oh dat is wel heel dichtbij! Ik zit in de buurt van Den Bosch, hulp zou erg fijn zijn!
Zal ik doen! Nog even wachten op de auto, bedankt alvast!
Ik heb de knop inmiddels op het stuur gemonteerd. Was nog best een klus om stuur uit elkaar te krijgen en vooral weer in elkaar, maar speciale knoppenset aan linkerzijde is gemonteerd (en direct ook maar een rode start/stop knop geplaatst). Ik moet nog wel de multiecuscan stappen doorlopen, maar heb op dit moment alleen een zakelijke laptop. Aangezien de multiecuscan licentie computer gebonden is, ben ik nog niet aan deze stap toegekomen. Wat mij nu opviel is dat na installatie van deze knoppenset de standaard cruise control niet meer werkt. Nu zou dit natuurlijk best kunnen, omdat ik de procedure niet heb afgemaakt. Echter uiterlijk gezien is er alleen een extra knop bijgekomen en de overige knoppen lijken hetzelfde te zijn. Kan het mis hebben, maar wat nu als ik de stekker er niet ver genoeg heb ingedrukt of zo iets. Hoe kan ik dit controleren zonder weer het hele stuur los te maken? Ok, leuk excuus om snel met black friday een privé laptop aan te schaffen en de procedure af te maken. Als het dan nog steeds niet werkt, dan weet ik wat me te doen staat.
Gewoon MES installeren op je zakelijke laptop. Bij het inleveren van je laptop de licentie laten overzetten naar je prive laptop. Of je komt even langs Eindhoven dan doe ik het voor je haha! https://www.multiecuscan.net/TransferLicense.aspx Hier staat precies wat je moet doen om licentie over te zetten.
Hoe hebben jullie het hier gedaan? De manier waarmee je de airbag wel moet verwijderen, of de manier zonder de airbag te verwijderen?
Ik ga het zo proberen, bedankt voor de info!Ik heb denk ik wel de geregistreerde versie van Multi ECU scan nodig of niet?