Club Alfa Romeo
Alfa Romeo Types => De Giulia / Stelvio Club => Technisch => Topic gestart door: Dalondo op 31 augustus 2024, 10:55:28
-
In het topic van de radarblocker las ik volgende qoute;
Die temperatuur klopt niet, dat is namelijk de buitentemperatuur. Ik kom net uit Kroatie waar het op een gegeven moment 33 graden was. Auto hele dag in de zon maar de temperatuur was gewoon netjes 33 graden.
Of het nu wel of niet juist was bij betreffende persoon laat ik in het midden maar ik heb gemerkt dat de indicatie op mijn Giulia soms toch ook royaal aan de hoge kant is als ie in de zon staat. Weet iemand hier iets meer over?
-
is bekend probleem.... Sensor is het kleine zwarte bolletje onderaan buitenspiegel bestuurderszijde,heeft uiteraard neiging op te warmen wanneer austo stilstaat in de zon .....
-
Elke temperatuur meter zal flink oplopen als ie continu in de volle zon staat/hangt/ligt.
Zo raar is dat niet.
De meter bij mij in de tuin geeft nu ook 34 gr aan.