!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Nee hoor, alleen de achter remschijven. Gr Ron
Welja...alsof ie nog niet genoeg kwijt was aan een paar downpipes, grotere turbo en wat bezoekjes aan garages en tuners. Had ie beter een Q kunnen kopen.
online photo imagemaximale haalbare zonder de euro compulsion V1 air intake system.Na de vakantie de downpipe vervangen wordt gek van het geknetter af en toe.
Volgens de Squadra performance logger 430 pk. een achterwiel aandrijving.Waarschijnlijk zal de auto ietsje sneller zijn als ik alle veiligheidssystemen uitschakel met de logger.Zonder V1 air intake en slecht functionerende downpipe i.v.m. heftige rook ontwikkeling in de file of langer dan 5 minuten stationair draaiende motor.Om die redenen heb ik nog de melangeur vervangen door een gemodificeerde, maar heeft ook niet geholpen.Na de zomervakantie de downpipe gedemonteerd en de originele katalysator eronder gebouwd, ik ben van alle problemen af en goeie CO₂ meeting.Ik ben aan het rondkijken voor goeie downpipe, mist tussen acceleratie boven 120 km/h. Vooral bij inhalen!Tot heden heb ik maar hooguit een aantal keren op één hand te tellen geprobeerd om de maximale vermogen uit de Giulia eruit te halen in de ±9000 km dat ik de set eronder heb gebouwd.