« Reactie #15 Gepost op: 12 mei 2026, 18:05:46 »
De boosdoener was toch waarschijnlijk de massa aansluiting in de kofferbak!
Ik schrok ervan hoever deze al heen was..
Alles kaal geschuurd en weer opnieuw gemonteerd en meet nu zoals het hoort via MES netjes 12v accuspanning via de bcm👌🏻
Het schroefdraad wat uit het chassis steekt is eigenlijk ook maar een heel klein oppervlakte vergeleken met de pers oog van de massa kabel.
Ik merk dat het starten nu gaat zoals het hoort..
Ik had ook sinds begin hele erge tegendruk van het rempedaal maar dat was ook de Reset van de rembekrachtiging door de spanningsdip.
Ook heel erg netjes geholpen door Nic van Wim Prins via mail en telefoon🙏🏻


