!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Dat is wel een dingetje, extreem laag als ik de andere aantallen zie. +/- 60K
Zeer vervelend dit.De garantie periode houdt een keer op.Wat dan, bij aanhoudende problemen?
Het is een fantastische auto maar dit valt me toch echt zwaar tegen. Wat een getrut.
Citaat van: Robert69 op 29 juli 2024, 07:25:46Het is een fantastische auto maar dit valt me toch echt zwaar tegen. Wat een getrut.Met je Giulietta heb je qua onderhoud in principe wel geluk gehad, laten we wel zijn. Ik kan me voorstellen dat je er een andere verwachting bij had als je die vervolgens inruilt op een vele jaren nieuwere Giulia.Het valt me wel op dat je hier toch regelmatig verhalen leest over vage elektronische storingen bij de Giulia/Stelvio, waarvan de oorzaak vervolgens lastig te vinden is. Toch wel jammer van zo’n fijne en goede auto.
Maar gaat het hier dan om Giulia's en Stelvio's die getuned zijn?Ik krijg de indruk van wel, maar ben even benieuwd.