!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Het hangt in de lucht! Hier hetzelfde. Een paar weken geleden startte mijn Giulia een beetje hortend en stotend en kreeg ik de foutmelding van de motor + SS. En zojuist wilde hij helemaal niet starten. Startmotor draaide wel trouwens. Na een paar keer proberen de auto afgesloten, 5 min. later weer ontgrendeld en voila hij deed het weer. Met dezelfde foutmeldingen. In mijn geval ligt het niet aan de temperatuur want de motor was koud en zo warm was het niet vandaag. Was het in jullie geval ook zo dat de startmotor het wel deed?
Bij mij stonden alleen P0080A en P0087 erin (altijd handig als je MES meeneemt). Omdat het alleen bij warm weer is en na hoge belasting (caravan erachter) vermoed ik slechte sensor of inderdaad afwijkende waarde.Stephan heeft bij mij de laatste softwareupdates uitgevoerd toen hij de Giulia een upgrade heeft gegeven van Medio naar Massimo. Ik zou moeten nakijken hoe lang dat is geleden. Minimaal 1 jaar. Over 4 dagen ga ik weer 400 km rijden. Ik zal dan eens een log maken.
Had de alwetende @Robert69 (en die Kroaat) nog gelijk ook op 28 juni dit jaar.Die moeten we te vriend houden dus, mochten we nog weer eens een onverklaarbare storing de kop willen indrukken.
Al reactie gehad van Stephan of op een andere manier iets wijzer geworden over jouw storing Jesse?