!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

joaofrank
1

  • Type Alfa: GT jts 2.0
  • *
    - Startende Alfist
drijfstang/krukas
« Gepost op: 23 maart 2017, 16:27:58 »
hallo

zit met een groot probleem...heb vd week 1 bobine vervangen bij de garage bij de alfa dealer, ze hadden wat olie bijgevult en een lampje vervangen...
volgende dag start ik de auto en hoor tik geluiden vanuit de motor, volgens ANWB was mijn oliepijl te laag, heb niet meer gereden, heb volgende dag 10w60 gekocht en wat bijgevult maar de tik ging niet weg, heb mijn auto naar alfa dealer gesleept.....wat blijkt nu...drijfstanglager 3e cilinder stuk en krukas beschadigd!!!!!

wat nu????? mischien iemand die het wilt kopen??? dit gaat mij denk ik heel veel geld kosten. en ik was er zo blij mee, nu voel ik me echt kut
*

alfata
3.413

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: drijfstang/krukas
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2017, 21:30:42 »
Kijk eens of Geuzendam in Almelo een ruilmotor heeft. Die heeft scherpe prijzen.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Floor
140

  • Type Alfa: Spider 916
  • ***
    - Alfist
Re: drijfstang/krukas
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2017, 21:59:16 »
Wat zegt de dealer over deze fout :-[