!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Agazzi
1

  • Type Alfa: 147 1.9 jtd 16v '03
  • *
    - Startende Alfist
Motor storing overdruk sensor
« Gepost op: 17 juni 2016, 22:14:19 »
Goede avond ik ben nieuw hier. Mijn naam is Bart en ik rij een alfa 147 1.9 jtd 16v 140 pk 2003. het probleem is als volgt:
Als ik met warme motor volgas geef dan krijg ik het motor management storing te zien als ik de auto dan uit doe en weer
start is het weg. ik heb de boostsensor al vervangen maar het probleem blijft de acurator werkt ook naar behoren
alleen ik heb de inlaat slang los gemaakt samen met de lmm en geconstateert dat de lmm onder de olie zat ik heb dit schoon gemaakt
alles in elkaar gezet en gereden het probleem leek weg te zijn maar een dag later was het probleem er weer.
Iemand ideeen wat het kan zijn? alvast bedank

mvg bart
*

brinkerik
1.825

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Motor storing overdruk sensor
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2016, 08:01:55 »
Ik denk aan een turbo reiniging. Lijkt op de VNT verstelling van de turbo die blijft hangen.

Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97