!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Barman
87

  • Type Alfa: 159
  • **
    - Junior Alfist
Re: 159 2 din radio vervangen
« Reactie #30 Gepost op: 30 augustus 2023, 12:43:07 »
Ziet er wel echt strak uit met die nieuwe radio-units!

Zijn die achteruitrijcamera's beetje makkelijk te plaatsen en welke heb je van ome Ali?
Voor mijzelf niet nodig natuurlijk :D , maar af en toe mag mijn vriendin de dame berijden dus misschien wel noodzakelijk :-X
Huidige partner: Alfa Romeo 159 1750 TBI TI Sportwagon Rosso Competizione
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS 16v Veloce Distinctive Nero Metallico
*

Dutchdriftking
432

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
  • ****
    - Senior Alfist
Re: 159 2 din radio vervangen
« Reactie #31 Gepost op: 30 augustus 2023, 13:36:14 »
De camera zat er al op van de vorige eigenaar. Deze camera zit op de plaats van de kentekenverlichting. Je krijgt dus een nieuw kenteken lampje met een extra pukkel. Vanaf daar is onder de instaplijsten door een draad naar voren getrokken. Deze komt uit in de stekkers achter de radio waar deze gemonteerd is. Ik denk niet dat ik er zelf de moeite voor had genomen, maar nu ik het heb vind ik het toch wel fijn.
*

Busso
884

  • Type Alfa: 147 - Giulia
  • *****
    - Super Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: 159 2 din radio vervangen
« Reactie #32 Gepost op: 30 augustus 2023, 15:56:42 »
Wat blijft het dashboard toch mooi! Ik mis de 159 zo nu en dan nog wel eens als ik er eentje zie rijden met die mooie 19 inch TI velgen.
147 GTA Rosso / Giulia 2.0T Pack Veloce Squadra Massimo
Ex 159 TBI TI Berlina, GT JTD 2006, 147 1.6 2003, Alfa Sud 1.5 1981 en vele andere auto's
*

seninha
12

  • Type Alfa: 159 SW 1.9 JTS
  • *
    - Startende Alfist
Re: 159 2 din radio vervangen
« Reactie #33 Gepost op: 3 september 2023, 15:00:30 »
Heb zelf ook gister mijn Android unit ingebouwd. Ben erg blij mee.
Android Auto wireless werkt top.  Is ook altijd eerst emod wat ik doe als weer een ander auto heb.

Had alleen wat moeite om juiste Canbus toe te wijzen aan de unit maar dat is,voor een deel, opgelost.  Stuur knoppen werken en deuren worden in beeld weergeven als ze open gaan. Alleen geen airco info.maar dat ik geen issue.

Nu alleen nog kabel naar achter trekken want vind erg spannend om achteruit te gaan met de SW hahah.Heb hem ook pas sinds dinsdag

 


PS: wat heeft jou 159 prachtig donker dashboard plates ...Geweldig.

 
God's right Foot!!