!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Autoradio vervangen
« Gepost op: 14 augustus 2017, 14:20:21 »
Hallo allemaal,

ik ben van plan mijn standaard 2-din autoradio zonder bluetooth te gaan vervangen voor een aftermarket 2-din met bluetooth.
Wat dien ik naast de radio te kopen voor een goede installatiepakket, naast een 2-din afwerkfrontje? Ik krijg graag wat tips/ervaringen van mensen die hier bekend mee zijn; alvast bedankt!
Gemarkeerd als beste antwoord door Gepost op 24 april 2024, 23:08:41
  • Annuleer Beste antwoord
  • Re: Autoradio vervangen
    « Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2017, 08:26:15 »
    Hallo,

    Inmiddels geen 159 meer, maar ik heb hier toen de tijd gekozen voor een Zenec N720 met de 159 omnimask.



    Heeft mij toen de tijd €750 gekost maar dat was het wel meer dan waard! Iets wat meer OEM past zul je niet vinden ;).
    Re: Autoradio vervangen
    « Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2017, 23:06:22 »
    Zeker een mooi ding!!

    Heb zelf een simpelere optie gekozen met een Bluetooth 1din pioneer en een Afwerkfrontje. Morgen krijg ik de verloopkabel en de antennekabel binnen en kan ik het klusje afmaken. Andere opties omvatte het frame veranderen en daar heb ik geen oren naar :-)
    Re: Autoradio vervangen
    « Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2017, 08:12:23 »
    Frame komt toch mee met de radio? Tenminste, dat was wel bij de Zenec zo. Die paste op de plek van orginele radio.
    Re: Autoradio vervangen
    « Reactie #4 Gepost op: 23 augustus 2017, 16:06:00 »
    Het zit erin!