!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Roa
18

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 en Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Cruise control probleem
« Reactie #15 Gepost op: 11 mei 2022, 12:08:42 »
Even een update. Alle aangebrachte tips hebben nog geen oplossing gebracht. We blijven verder zoeken naar de oorzaak.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
*

159sw2.0jtdm
1

  • Type Alfa: 159
  • *
    - Startende Alfist
Re: Cruise control probleem
« Reactie #16 Gepost op: 11 augustus 2022, 18:47:59 »
Hallo mede alfa liefhebbers,

ik lees hier jullie probleem met een cruise die niet werkt in de 6de versnelling.
mijn 159 heeft ook een revisie gehad van de 5de en 6de versnelling en sindsdien werkt de cruise enkel in de 3de en 4de versnellingen.
de garage kan het niet vinden en de dealer in leeuwarden kon alleen maar zeggen dat het waarschijnlijk door de revisie komt en dat de enige opties zijn om een extra cruise in te laten bouwen of een ander versnellingsbak te plaatsen. mijn voorkeur heeft dit niet. weet iemand een garage of iets waar de daadwerkelijke oorzaak uitgevonden kan worden en opgelost kan worden?

Met vriendelijke groet,
Niek Tolsma
*

DanielH92
1.913

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Cruise control probleem
« Reactie #17 Gepost op: 12 augustus 2022, 00:52:51 »
Bij mij is met dit probleem het gaspedaal eens opnieuw in geleerd wat het oploste (zie reactie 13 van dit topic). Kun je dus eens proberen.
*

Dutchdriftking
385

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Cruise control probleem
« Reactie #18 Gepost op: 12 augustus 2022, 08:10:19 »
Ik zou even bellen met Squadra, als iemand weet hoe dit op te lossen is met de huidige bak dan zijn hun het wel.