!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

SB-Alfa
2

  • Type Alfa: 159
  • *
    - Startende Alfist
LED groot licht / mistlampen
« Gepost op: 8 maart 2024, 19:07:25 »
Hallo allemaal,

Sinds een dikke maand ben ik eigenaar geworden van een Alfa Romeo 159 (bj. 2009). Ik kan hierover maar één ding kwijt: had ik het maar eerder gedaan. Ondanks dat het een 1.8 mpi betreft, die volgens velen te weinig vermogen heeft, ben ik zeer tevreden.

Goed, zoals jullie al in de onderwerpregel hebben kunnen lezen ben ik op zoek naar LED verlichting voor mijn alfa. De vorige eigenaar heeft reeds LED projectoren geïnstalleerd voor de normale verlichting. Echter, nu wil ik - om het compleet te maken - ook het groot licht en de mistlampen converteren naar LED. Hebben jullie hiervoor suggesties wat ik precies moet kopen en waar ik dit kan kopen? De xenon lampen van Alfa heb ik al overwogen, maar vanwege de hoge prijs zoek ik naar alternatieven.

Doormiddel van wat zoekwerk op google/youtube kom ik vaak uit op Ali-Express. Op zichzelf niet erg, maar wil wel zeker zijn dat ik het juiste bestel.

Wie kan mij hiermee helpen/adviseren?

Dank alvast voor jullie tijd en moeite!

Groeten
*

Dutchdriftking
432

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
  • ****
    - Senior Alfist
Re: LED groot licht / mistlampen
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2024, 09:51:47 »
Ik ben vooral benieuwd naar welke projectoren de vorige eigenaar gemonteerd heeft. Goeie leds zijn prima te vinden, maar passende projectoren geschikt voor leds is een heel ander verhaal... Ik zou zelf spullen van Ledperf bestellen.