!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Louis21
2

  • Type Alfa: 159
  • *
    - Startende Alfist
Resetten service interval
« Gepost op: 14 augustus 2014, 21:27:21 »
Omdat ik het onderhoud aan mijn auto altijd zelf wil doen heb ik nu de olie en oliefilter ververst. Ik hou echter de melding dat de olie ververst moet worden. Is er iemand in de buurt van Roosendaal die dat voor me zou kunnen doen? Hoeft niet voor niets, natuurlijk - voor niets gaat de zon op  ;)
Alvast dank voor de reactie(s),
Louis
*

159Stationwagon
6

  • Type Alfa: 159 2.0JTDM TI
  • *
    - Startende Alfist
Re: Resetten service interval
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2014, 22:34:35 »
Geen reactie, ik ben hier ook benieuwd naar want ik zit et hetzelfde probleem, woon alleen in de achterhoek :039:
Heeft: 159 JTDM 2.0 TI 200pk Berline, 2011 (en een aantal niet Alfa's, zie instagram: tononwheels)
Had: 159 JTDM 1.9 150pk Stationwagon, 2007 en in een verder verleden 146 1.6L Boxer, 145 1.9TD
Re: Resetten service interval
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2014, 13:25:58 »
Er zijn wel wat mensen die daarvoor de spullen hebben. Ken er sowieso al twee  ;D, zie dit topic maar: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/algemene-topics-en-nieuws-updates-alfa-gerelateerd/multiecuscan-vs-alfaobd/

Ik weet ook dat forumlid Masso ook de juiste programma's daarvoor heeft. Alleen die woont ook niet in de buurt van Roosendaal noch in de Achterhoek.