!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: Trackday Zandvoort 1 Juni 2020

<< < (2/4) > >>

Mathias147:

--- Citaat van: 8Ball op &nbsp;1 juni 2020, 19:20:53
Citaat van: 8Ball op  1 juni 2020, 19:20:53 ---
--- Citaat van: Mathias147 op &nbsp;1 juni 2020, 19:18:53
Citaat van: Mathias147 op  1 juni 2020, 19:18:53 ---Het was zeker gaaf!! Wel jammer dat mn 3e versnelling het niet overleeft heeft😂.

--- Einde van citaat ---

Dat had verder niks met Zandvoort te maken of wel..? 😂😂

--- Einde van citaat ---

Whahaha het kan zijn dat er al enige schade aanwezig was😅😅

Milan.M:
Er waren vandaag diverse fotografen aanwezig, ik ben benieuwd waar ik de foto's kan vinden.
Iemand daar bekend mee?

Paul:
Het ziet eruit alsof het een hele leuke dag was! Het weer hadden jullie in ieder geval 100% mee.
Wanneer komen de filmpjes? :)

Milan.M:

--- Citaat van: Paul op &nbsp;1 juni 2020, 20:22:38
Citaat van: Paul op  1 juni 2020, 20:22:38 ---Het ziet eruit alsof het een hele leuke dag was! Het weer hadden jullie in ieder geval 100% mee.
Wanneer komen de filmpjes? :)

--- Einde van citaat ---

Zeker weten! En voor herhaling vatbaar 👍🏻
Gelukkig wel, ik was al bang dat het misschien zou regenen gezien de komende dagen maar het was topweer.

Mijn video zal vanavond of morgen online staan, tegen die tijd laat ik het weten.

B van Kraaikamp:
Heren, bedankt! Het was een enorm gave ervaring. En zéker eentje die voor herhaling vatbaar is.

Mij is nu ook wel duidelijk dat je echt geen 'track-ready' exemplaar of over-de-top getunede Alfa hoeft te rijden om een mooie dag op het circuit te hebben.

Mijn Stock 147 Blackline deed het dikke prima met zijn 120PK! Uiteraard wel goed onderhoud gepleegd door de jaren heen, en fabrieksaf is de Blackline natuurlijk iets sportiever gebouwd.

Voor de volgende keer zeg ik: hoe meer Alfa's, hoe beter!



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod