!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: Trackday Zandvoort 1 Juni 2020

(1/4) > >>

Milan.M:
Vandaag hebben een aantal van ons kennis mogen maken met het vernieuwde circuit van Zandvoort.
Vrijwel alle auto's zijn er gelukkig goed vanaf gekomen op wat kleine zaken hier en daar.

De vernieuwde kombochten in het circuit zijn werkelijk waar een fantastische ervaring.
Je duikt letterlijk de Hugenholtzbocht in, en je kunt vrijwel met volle snelheid door de Arie Luyendijkbocht waarna je uitkomt op het rechte stuk richting de finish.
Het is dan wel belangrijk om op tijd aan te remmen voor de tarzanbocht, iets waar ik mij een aantal keer goed in heb vergist.
Hierdoor werd de zogenaamde "brake fade" snel duidelijk merkbaar wat zorgde voor een hartslag van 120 😅
Daarnaast vond de Giulietta het zó spannend dat halverwege de laatste ronde mijn boordcomputer ineens op Italiaans stond 🤔


Al met al een enorm gave ervaring en een ontzettend leuke dag gehad.
Video van de rondes post ik later als alle clips verwerkt zijn.
Van links naar rechts: Milan ( @Milan.M ), Bart ( @8Ball ), Bas ( @B van Kraaikamp ), Mathias ( @Mathias147  )


En onze @B van Kraaikamp maakte helemaal de blits:

8Ball:
[/url]

Genieten met een hoofdletter G! Wat een ervaring om eens het circuit op te mogen duiken, en dan al helemaal zo’n circuit als waar zo veel om te doen is geweest de laatste tijd: Zandvoort. Die kombochten zijn net zo gaaf om doorheen te sturen als ze zijn om te bekijken.

De genoemde brake fade hierboven herken ik; 190 op het einde van het rechte stuk en dan halverwege het remmen toch echt merken dat ze te warm worden; het was soms even spannend.

Hartslag heb ik niet gemeten, dat ie hoog was geloof ik graag. Snel weer doen, met wat upgrades... want goed voor het “Mod-virus” is dit niet!

[/url]

Mathias147:
Het was zeker gaaf!! Wel jammer dat mn 3e versnelling het niet overleeft heeft😂.

Milan.M:
Die derde versnelling is toch overbodige luxe 🤪😅

8Ball:

--- Citaat van: Mathias147 op  1 juni 2020, 19:18:53
Citaat van: Mathias147 op  1 juni 2020, 19:18:53 ---Het was zeker gaaf!! Wel jammer dat mn 3e versnelling het niet overleeft heeft😂.

--- Einde van citaat ---

Dat had verder niks met Zandvoort te maken of wel..? 😂😂

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod