!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Auto Review: Vergelijking Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Peugeot 308 GTI
« Reactie #30 Gepost op: 19 februari 2011, 00:24:22 »
Citaat van: merosi;4363
Dit kan dom klinken, maar waarom kunnen ze dit niet doen met Tdi's die amper minder kosten?
 Als het zo'n prachtige auto's zijn, kopen zou ik zeggen.

zijn toch ook goede en mooie auto's ?? ,alleen tja de Giul is mooier... (kunnen zij daar wat aan doen ??)

klinkt ook dom merosi , QV Giul is toch ook niet hetzelfde als een 2.0 JTDm ?? ze kosten ook bijna het zelfde ....
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

merosi
57

  • **
    - Junior Alfist
Auto Review: Vergelijking Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Peugeot 308 GTI
« Reactie #31 Gepost op: 20 februari 2011, 18:19:59 »
Citaat van: RiriassaQV;4377
klinkt ook dom merosi , QV Giul is toch ook niet hetzelfde als een 2.0 JTDm ?? ze kosten ook bijna het zelfde ....

Oh, dus een QV heeft een "andere stuurinrichting, ander onderstel, waardoor de auto ook "anders"  (=beter) rijdt en waardoor de QV modellen dus wél goed en sportief  rijdende Guils zijn."
Ik ben dom, maar leer bij.
Auto Review: Vergelijking Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Peugeot 308 GTI
« Reactie #32 Gepost op: 20 februari 2011, 18:32:30 »
Citaat van: merosi;4363
Dit kan dom klinken, maar waarom kunnen ze dit niet doen met Tdi's die amper minder kosten?

Omdat de meeste mensen (of misschien specifiek dergelijke Golf kopers?) dat geen biet interesseert. Die willen gewoon van A naar B en meer niet. En waarom zou je dan als fabrikant de duurdere oplossing zoeken...  Overigens is er tegenwoordig ook nog de GTD, die wel dezelfde onderstel en stuurkarakteristiek heeft als de GTI.
*

merosi
57

  • **
    - Junior Alfist
Auto Review: Vergelijking Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Peugeot 308 GTI
« Reactie #33 Gepost op: 20 februari 2011, 21:36:05 »
Ik ben blijkbaar per ongeluk beland bij een ander type autoliefhebbers dan ik gewoon ben.
Auto Review: Vergelijking Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Peugeot 308 GTI
« Reactie #34 Gepost op: 20 februari 2011, 21:46:37 »
Hoe bedoel je?
*

Harold
5.210

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156
  • *****
    - Super Alfist
  • Ik ruleer...
    • Club Alfa Romeo
Auto Review: Vergelijking Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Peugeot 308 GTI
« Reactie #35 Gepost op: 21 februari 2011, 00:09:46 »
Het type zonder oogkleppen ?
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Auto Review: Vergelijking Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Peugeot 308 GTI
« Reactie #36 Gepost op: 21 februari 2011, 00:54:58 »
Citaat van: merosi;4449
Oh, dus een QV heeft een "andere stuurinrichting, ander onderstel, waardoor de auto ook "anders"  (=beter) rijdt en waardoor de QV modellen dus wél goed en sportief  rijdende Guils zijn."
Ik ben dom, maar leer bij.

ja toch ?? , en in dit geval dat de Giul al een goed (bijna perfect) sturende auto van zichzelf is ,helpt het ook niet echt
maar  de QV heeft wel een ander onderstel en de auto ligt dan ook net iets strakker op de weg. En zoals frankie zei de meeste boeit het geen reet of ze een sportonderstel hebben of niet...... ,dus in de meeste gevallen koop je dan ook de auto voor de motor en andere zaken.
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p