!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

alfacase
382

  • ****
    - Senior Alfist
Autoweek Tevredenheidstrofee
« Gepost op: 25 september 2011, 09:11:21 »
De laatste jaren wint telkens de Honda Jazz de Tevredenheidstrofee, maar als het aan mij ligt komt de Giulietta dit jaar ook hoog op de lijst. Met mijn tevredenheid zit het namelijk wel goed!
Deelnemen is een kwestie van een aantal vragen beantwoorden:  
http://www.autoweek.nl/autonieuws/17637/autoweek-tevredenheidstrofee-2011
2010 Giulietta QV - Bianco Ghiaccio
*

EsDee
300

  • ****
    - Senior Alfist
Autoweek Tevredenheidstrofee
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2011, 11:57:28 »
Jammer dat alleen wagens uit 2009 en 2010 mee mogen doen met dit onderzoek, maar zal waarschijnlijk moeten wachten tot volgend jaar.
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Autoweek Tevredenheidstrofee
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2011, 22:10:26 »
Mooi even ingevuld :cool:
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

corsa54
564

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
  • *****
    - Super Alfist
Autoweek Tevredenheidstrofee
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2011, 22:39:20 »
Ook even ingevuld.
Maar of het veel zal uitmaken..... Ik lees Autoweek wel eens bij de kapper en het blaadje kent toch een wat andere doelgroep dan de gepassioneerde Alfist. Meer Opelaars, Japannaars, Koreanaars en anders Story en Weekend lezers...........:D
Hoe kan anders een "drie keer niks" als de Honda Jazz meerdere keren winnen?
*

alfacase
382

  • ****
    - Senior Alfist
Autoweek Tevredenheidstrofee
« Reactie #4 Gepost op: 27 september 2011, 00:11:22 »
Citaat van: corsa54;13432
Ook even ingevuld.
Maar of het veel zal uitmaken..... Ik lees Autoweek wel eens bij de kapper en het blaadje kent toch een wat andere doelgroep dan de gepassioneerde Alfist. Meer Opelaars, Japannaars, Koreanaars en anders Story en Weekend lezers...........:D
Hoe kan anders een "drie keer niks" als de Honda Jazz meerdere keren winnen?

Dat heb ik ook nooit goed begrepen. De auto is absoluut niets bijzonders en werd/wordt ook niet in grote aantallen verkocht. Misschien zit er bij de importeur iemand met de lijst van de kentekens van de verkochte wagens geduldig een groot aantal enqueteformulieren in te vullen:confused:;):D
In ieder geval: als tevreden Alfisten niet of te weinig aan dit soort enquetes - die later in het blad breed worden uitgemeten - meedoen wordt het merk geen recht gedaan, lijkt me.
2010 Giulietta QV - Bianco Ghiaccio
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
Autoweek Tevredenheidstrofee
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2011, 13:28:48 »
De Jazz voldoet gewoon aan de verwachtingen die de koper er aan stelt. En dat resulteert in een hoge tevredenheid. Daar is niets vreemds aan. Het wil ook niet zeggen dat een Honda Jazz mooier of beter is dan een Giulietta of anders om. Het wil wel zeggen dat Honda z'n doelgroep goed begrijpt.
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.