!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Floor
140

  • Type Alfa: Spider 916
  • ***
    - Alfist
Re: Dilemma, welke Alfa?
« Reactie #15 Gepost op: 4 maart 2020, 19:04:56 »
Zonder te hoeven nadenken de Spider TBI !
*

Jordy Muller
8

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • *
    - Startende Alfist
Re: Dilemma, welke Alfa?
« Reactie #16 Gepost op: 5 maart 2020, 20:29:00 »
Bedankt voor de reacties allemaal!

De keuze is inmiddels gemaakt.

De brera is wat steviger als de Giullietta. Rijd overigens heerlijk, maar zoals Robbie146 al zegt; een Giullietta dartelt, de Brera is dan net even wat logger. Ze voelt wat minder wendbaar. Heel leuk als plezier auto, maar als daily is dat verre van ideaal.

De spider is uiteindelijk geen optie gebleken, omdat de lieftallige wederhelft (een kleine 10 centimeter langer dan ondergetekende dwerg) haar mooie hoofdje zou stoten tegen de kap. Zonde van de auto, nog erger voor mijn vriendin!

Uiteindelijk wordt het dus een Giullietta QV. 

@Mike77  Bedankt voor de tip. Als het aan mij ligt wordt dit hem !  Vanmiddag even een proefritje gemaakt en de auto van at dichterbij mogen bekijken. Het is bijna exact hoe de vorige Giullietta was! Dit betreft een automaat en is iets nieuwer. De lak op de oude giuul was Nero Etna, dit betreft Nero.  Dat zijn dingetjes waar ik heel goed mee kan leven.
 Het Budget kan ik wat rekken, dus dit wordt m. Bovendien is de dealer bereid de auto af te leveren! Hoe mooi is dat ?!
Dus nog een smeekbede: Mocht je opzoek zijn naar een giullietta QV, blijf hier dan nog een week weg ;). Over een week ben ik namelijk uit de wacht termijn.

Nogmaals dank voor alle reacties en de tips!

Zodra de nieuwe Q.V binnen is zal ik er wat foto's van plaatsen:),
(en ik zal proberen af en toe een bijdrage te leveren op dit forum)
*

Mike77
215

  • Type Alfa: Giulia 2.0T super
  • ***
    - Alfist
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Dilemma, welke Alfa?
« Reactie #17 Gepost op: 5 maart 2020, 20:42:36 »
Jordy,

Van harte gefeliciteerd met de aanstaande aanschaf. Graag gedaan voor de tip. Misschien kan je mijn naam doorgeven aan Noah van auto ‘t Hooft. Mijn Giulia gaat er binnenkort heen voor installatie van rode startstopknop en sportpedalen alsmede de eerste 15.000 km beurt van mijn Giulia 😀
Laat maar wat fotootjes zien als ie binnen is en ben benieuwd naar je eerste indrukken tegen die tijd.
Enjoy en sterkte met wachten totdat je ‘m hebt!!!
Nu: Giulia 2.0T super. Eerdere alfa’s: 147 jtdm, 156 sportswagon 1.8ts, Giulietta 1.4MA 170pk
*

Robbie146
783

  • Type Alfa: 916 Spider & Giulietta MA
  • *****
    - Super Alfist
    • AlfaRobbie
Re: Dilemma, welke Alfa?
« Reactie #18 Gepost op: 6 maart 2020, 11:31:11 »
 :whoo: :bravo_2:

Top, nog even een weekje nagelbijten dus.
*

MysteryAngel
2.694

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Dilemma, welke Alfa?
« Reactie #19 Gepost op: 7 maart 2020, 17:44:28 »
Alvast voorzichtig gefeliciteerd haha. :)

Auto 't hooft is ook wel een goed adres overigens. :)