!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

corsa54
564

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
  • *****
    - Super Alfist
Eén op drieënveertig (1:43). 30 jaar niks... en dan 2!
« Gepost op: 27 juni 2013, 23:56:45 »
Ik ben niet zo'n verzamelaar, maar ik heb een redelijk onschuldige afwijking: Van alle auto's, die ik ooit heb gehad heb ik een 1:43 modelletje.
Van de eerste Fiat 500 en de A112 Abarthjes tot en met mijn huidige QV (ik had nota bene het 1:43 exemplaar in  prachtig Rosso Competizione al drie maanden op de kast staan voordat de 1:1 versie op de oprit stond)
Tot bijna een trauma leidend, ontbrak echter nog altijd mijn allereerste Alfa, de AlfaSud Sprint. Jaren schuimde ik modelbeurzen en het internet af, maar....niks.
Dertig jaar na dato kondigde Minichamps drie jaar geleden aan: "Binnenkort de AlfaSud Sprint (de eerste versie met de verchroomde bumpers en smalle achterlichtjes) beschikbaar". Dit hebben ze ruim twee jaar volgehouden, tot eindelijk dit voorjaar de beauty er eindelijk was. Meteen besteld (Ik had ooit een witte 1300 en een rode Veloce).
Tot mijn grote vreugde komt amper een paar maanden later KESS Models met de 1984 versie, met de kunststof bumpers en brede achterlichten. En  :c029: ook nog eens precies in "mijn" zwarte QV uitvoering met  groene scudetto en groene biesjes op de flanken. Ik kreeg haar vanmiddag binnen en ze is echt prachtig.
Als ik ooit de wonderlijke 'Via-de-Afsluitdijk-naar-Maastricht-methode' voor het inplakken van foto's in een bericht op het forum begrijp, zal ik jullie een plaatje van mijn Line up laten zien.
   
*

Harold
5.210

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156
  • *****
    - Super Alfist
  • Ik ruleer...
    • Club Alfa Romeo
Re: Eén op drieënveertig (1:43). 30 jaar niks... en dan 2!
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2013, 00:40:27 »
Het is nou niet bepaald rocket science...

howto  ===> http://www.clubalfaromeo.nl/forum/club-en-forum-aankondigen/foto's-plaatsen/
*

corsa54
564

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
  • *****
    - Super Alfist
Re: Eén op drieënveertig (1:43). 30 jaar niks... en dan 2!
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2013, 23:29:33 »
Ben even druk met gummen bij de Moezel dit weekend, maar ik ga het komende week proberen, Harold
DANK