!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Remy156
10

  • *
    - Startende Alfist
Over enige tijd gaat mijn broer trouwen, en wil graag als trouwauto een witte QV. Nou ben ik gevraagd dit te regelen maar dat blijkt nog niet zo makkelijk.
 
Bij diverse grote dealers zou het wel kunnen, alleen kunnen die niet garanderen dat ze met de bruiloft een demo-model hebben staan. Deze optie heeft natuurlijk wel onze voorkeur, aangezien ze dan zelf kunnen rijden.
 
Als alternatief vroeg ik me af of er misschien iemand van hier op de bewuste dag zou kunnen chauffeuren en het bruidspaar kan vervoeren naar de trouwlocatie waar er eerst een foto-reportage gehouden zal worden (met Giulietta).
 
Hoop op reactie!
 
Met vriendelijke groet,
 
Remy Plaisier
alfaromeo156club-lid
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2011, 12:22:45 »
haha.. ik heb hetzelfde verzoek van een bevriend koppel gekregen, maar ik heb geen QV besteld en ik moet hopen dat de mijne op tijd geleverd wordt voor de bruiloft van hen..
 
ik geef ze groot gelijk dat ze in zo'n mooie auto willen trouwen.. :cool:
 
rond welke maand / week zou je er eentje moeten hebben?
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2011, 12:26:00 »
hoge eisen een QV - Witte ...... ,kan niet in een andere Giul kleur wit ,want denk dat je moeilijk een witte QV zult vinden .....
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2011, 12:32:15 »
er is er al (minimaal) eentje geregistreerd op het forum.. zie ook de interessegroep "WITTE giulietta" .. Alleen weet ik niet of ze uit de omgeving Utrecht komen, maar misschien kan je een onkostenvergoeding afspreken indien ze van verder weg komen..
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #4 Gepost op: 23 januari 2011, 12:40:16 »
Citaat van: yvesart;2212
er is er al (minimaal) eentje geregistreerd op het forum.. zie ook de interessegroep "WITTE giulietta" .. Alleen weet ik niet of ze uit de omgeving Utrecht komen, maar misschien kan je een onkostenvergoeding afspreken indien ze van verder weg komen..

ja die van Rob , alleen weet ik niet of ze graag zo'n uitgebouwde giul willen hebben (carbon ,bumpers uitlaten etc :p) ,bij een bruiloft denk ik toch aan een mooie TOTAAL witte QV zonder Titanio's ;)
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

alfacase
382

  • ****
    - Senior Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #5 Gepost op: 23 januari 2011, 13:25:16 »
Citaat van: RiriassaQV;2216
ja die van Rob , alleen weet ik niet of ze graag zo'n uitgebouwde giul willen hebben (carbon ,bumpers uitlaten etc :p) ,bij een bruiloft denk ik toch aan een mooie TOTAAL witte QV zonder Titanio's ;)
Dan komt de mijne ook niet in aanmerking want die heeft een zwart panoramadak en Titanio's...................:).
2010 Giulietta QV - Bianco Ghiaccio
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #6 Gepost op: 23 januari 2011, 16:21:59 »
ReneQV heeft ook een witte.. :cool:
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #7 Gepost op: 24 januari 2011, 12:31:00 »
Helaas, ik moet het doen met een witte 2.0JTDM 170 pk, anders had ik graag geholpen:)
*

Sandra
117

  • ***
    - Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #8 Gepost op: 24 januari 2011, 12:48:12 »
Citaat van: RiriassaQV;2216
ja die van Rob , alleen weet ik niet of ze graag zo'n uitgebouwde giul willen hebben (carbon ,bumpers uitlaten etc :p) ,bij een bruiloft denk ik toch aan een mooie TOTAAL witte QV zonder Titanio's ;)

Hoezo?? Ze willen toch niet voor niks een QV? Mijn keuze zou het niet zijn als trouwauto, maar stel dat ik het zou willen, dan zou dat zonnedak of die carbon spiegelkappen toch alleen maar extra mooi zijn?
Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive - Nero Etna - Rood leer - Pack Business - Pack Sport 3 met Turbina\'s
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #9 Gepost op: 24 januari 2011, 13:19:38 »
Zo'n giulietta is ook best klein om een trouwend koppel in te proppen als je het mij vraagt.
Zeker als de bruid een breed en lang kleed gaat dragen.
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #10 Gepost op: 24 januari 2011, 14:15:40 »
Citaat van: nick;2325
Zo'n giulietta is ook best klein om een trouwend koppel in te proppen als je het mij vraagt.
Zeker als de bruid een breed en lang kleed gaat dragen.

haha , breed en lang :p , en niet vergeten het haar  ,ik met mijn 1,80m zit op de achterbank ook net onder de daklijn :)
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

Remy156
10

  • *
    - Startende Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #11 Gepost op: 24 januari 2011, 16:41:55 »
Even een dagje niet gekeken en gelijk 10 reacties! Echt top!
 
Onkostenvergoeding etc is zeker geen probleem, Het is alleen zo wat om voor een paar uurtjes ook een paar uur te moeten rijden. Al weet ik hoe leuk het is om in je mooie italiaan over de snelwegen heen te flitsen.
 
Hoezo een witte?? ...was iets met de jurk ofzo...:) En waarom een QV, omdat die toch net dat extra beetje sportieve look heeft.
 
Het zou gaan om de 2de vrijdag van April, dus er is nog even tijd.
 
Het liefst zouden ze natuurlijk een demo-model rijden zodat ze wat vrijer zijn, maar ik hoop hier een alternatief te vinden. Zal eens gaan zoeken hier naar foto's van bovengenoemde QV's
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #12 Gepost op: 4 februari 2011, 20:50:49 »
als het goed is, wordt mijn Bianco medio april geleverd.. maar helaas geen QV.. :o
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #13 Gepost op: 4 februari 2011, 23:13:39 »
Citaat van: Remy156;2337
En waarom een QV, omdat die toch net dat extra beetje sportieve look heeft.
 

Elke Guilietta met sportpak 3 is nauwelijks van een QV te onderscheiden. En als het een 170 pk diesel betreft al helemaal niet... Dus waarom een QV?
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

alfasud 16v
275

  • Type Alfa: Giulietta Qv 1750 Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Gezocht: eigenaren van Witte QV, liefst omg Utrecht/Veenendaal
« Reactie #14 Gepost op: 4 februari 2011, 23:51:14 »
Citaat van: Hengel;3292
Elke Guilietta met sportpak 3 is nauwelijks van een QV te onderscheiden. En als het een 170 pk diesel betreft al helemaal niet... Dus waarom een QV?

idd als je juul hebt met sportpack 3, grote remmen, dubbele uitlaat en QV badges kan je uiterlijk niet zien of het een echte QV is of niet:confused:
Maar ff kenteken checken en je weet het.;)
Vooral die van mij sportpack 3, volledig leer, xenon alleen nog een dubbele uitlaat.
En het is een 1.4 t-jet!! maar wel squadra gechipt:D
Giulietta Qv 1750 tbi Savali