!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik vermoed deze turbo. Het lijkt erop dat deze eigenaar ook een review heeft geplaatst: https://jtd-performance.com/product/upgrade-turbo-giulia-stelvio-2-0-t/#reviewsDure grap voor om en nabij 50 pk extra vergeleken met stage 1, alleen chiptuning.
Dit zijn volgens mij figuren die heel snel van auto wisselen. Die hebben altijd onrust.Verlies nemen ze op de koop toe, op naar het volgende verlies
Altijd leuk om een Alfa in die rubriek langs te komen. Maar wat mij dan weer opvalt: Zoveel aandacht en geld besteden aan de upgrade van je auto, maar dan de voorste kentekenplaat schots en scheef op de houder schroeven.
Mensenkennis, voorgevoel. En tuurlijk is het niet goed om er er zoveel pk's en nm's uit te peuteren.Maar tegen die tijd dat de problemen gaan komen, is de auto allang bij de volgende eigenaar.En die zit dan met de gebakken peren.Trouwens, die kerel deed ook mee met de rollenbanktest van Autoweek met de 2.2 Brera , waar hij het in het filmpje over had.
Wat ik overigens wel een beetje jammer vind is het geluid van zo'n 4 cilinder.Het klinkt meestal niet zo heel mooi.