!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

driftend
491

  • ****
    - Senior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Gepost op: 2 maart 2011, 09:36:34 »
Goeiesmorgens.
Ik heb eind december 2010 mijn QV besteld. Wat is nou de levertijd van de Giulietta?
Dealers blijven altijd zo vaag? Ik heb gehoord dat ie is gemaakt en op transport..
Hoe lang gaat het nu nog duren??
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2011, 11:22:20 »
Citaat van: driftend;5365
Goeiesmorgens.
Ik heb eind december 2010 mijn QV besteld. Wat is nou de levertijd van de Giulietta?
Dealers blijven altijd zo vaag? Ik heb gehoord dat ie is gemaakt en op transport..
Hoe lang gaat het nu nog duren??

weekje of 2 ,met kenteken aanvragen .....
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

QV Competizione
297

  • ****
    - Senior Alfist
    • http://www.legedyk-boxers.nl
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2011, 12:39:36 »
Mijn handtekening werd 29 december onder de offerte gezet. Donderdag17 februari rolde ze van de vrachtwagen bij de dealer en dinsdag 22 februari mocht ik haar ophalen om 15:30. Het kenteken werd 25 minuten eerder afgegeven.
*

driftend
491

  • ****
    - Senior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2011, 14:02:10 »
Citaat van: QV Competizione;5377
Mijn handtekening werd 29 december onder de offerte gezet. Donderdag17 februari rolde ze van de vrachtwagen bij de dealer en dinsdag 22 februari mocht ik haar ophalen om 15:30. Het kenteken werd 25 minuten eerder afgegeven.

dan zou ik toch nu een keer aan de beurt zijn...
*

alfa_ajx732
60

  • **
    - Junior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2011, 14:12:59 »
19 januari getekend, 4 weken later 16 februari nagevraagd, de auto is gemaakt en klaar voor transport.
Vandaag  2 maart, dus 6 weken later, de auto is in Antwerpen en klaar om vervoerd te worden tot bij de dealer.
Als alles meezit en tot de papieren + kenteken binnen zijn zal dat nog één week zijn; dus volgende week, na 7 weken is het zover.
6:-Giulietta 1.4 MA
5:-Alfa 156 1.8TS
4:-Alfa 155 1.8TS
3:-Giulietta 1.6
2:-Toyota Celica 1.6
1:-Austin Mini Cooper S
*

EsDee
300

  • ****
    - Senior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2011, 19:24:44 »
Mijn auto is op 23 december door de dealer besteld en op 17 februari  stond de auto bij de dealer. Dat is dus precies een levertijd van 8  weken. Er ging nog een week overheen voordat ik de auto kon afhalen, dat werd 25 februari.

Ik vond de levertijd heel erg mee vallen.
*

ZW4
49

  • *
    - Startende Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2011, 19:51:25 »
Ik heb vorig jaar oktober al getekend, maar ja, 't is een tct, dus dan moet je nog veel langer wachten.
Gelukkig gaan die nu ook in productie.
GEANNULEERD: 1.4MA Distinctive TCT, Wit met Panoramadak.:mad: Nu rijdend: Range Rover Evoque:D
*

DisciplinA
663

  • *****
    - Super Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #7 Gepost op: 3 maart 2011, 09:54:13 »
Normaal moet je op kleine 3 maand rekenen... bij de meeste Europees gemaakte auto's die niet uit stock zijn is er een wachttijd van 8 tot 12 weken.
Look to the past, see the future
*

Michaêl
136

  • ***
    - Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #8 Gepost op: 29 juni 2011, 10:03:19 »
Inderdaad. Ik ben al 11 weken aan het wachten.
Het mag nu wel stilletjes aan komen. Nochtans vertelde de dealer mij gisteren dat er nog steeds geen nieuws was van mijn auto.
Weet een dealer wanneer de wagen gemaakt is en of wanneer die aankomt in de haven?
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
*

ronniek
63

  • **
    - Junior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #9 Gepost op: 29 juni 2011, 22:18:32 »
Vandaag van Munsterhuis een belletje gekregen met slecht nieuws, geen enkele tct heeft tot nu toe een productie datum gekregen. dwz, alle uitvoeringen met tct staan in backorder te wachten. Ik begin te twijfelen aan het tsunami verhaal!!!
:rolleyes: 1.4 MA TCT, Argento, full leder zwart, business pakket plus, sportpackIII, zonnedak, dubbele uitlaat met difuser, Bose, 18 Inch Turbina, xenon, Brembo remmen, Privacy glass, alu dorpelset. :p
*

Xavier
143

  • Type Alfa: Giulia, Spider, 33, 156
  • ***
    - Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2011, 00:11:26 »
Ze mOeten nu eens openheid van zaken geven. Hebben ze kwaliteitsproblemen met de leverancier van tct onderdelen ? Blijkt het start stop probleem niet puur software maar ook aan hardware te liggen ? Komt hij nog voordat hij niet meer in de 20% valt ? Klanten wachten nu al langer dan de bouwtijd van een ferrari...  

Wat met klanten die hun auto ingeruild hebben ?
Salutazione Cordiale
Ex.1.4 Multiair TCT Distinctive, Rosso Alfa, Pelle Nero Intrecciata, Pack Business, Dashboard in Rosso Alfa, Buitenspiegelkappen in Chroom.
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #11 Gepost op: 3 juli 2011, 12:07:59 »
Voor 121 g/100 km auto's geldt de 20% regel nog wel even hoor. Bovendien beginnen diverse kranten en sites te melden dat hij nu te bestellen is. Alleen de levering 3 kwartaal, is een beet optimistisch denk ik. En voor de leaserts... ik reken zelf dat hij in januari, op winterbanden, wordt afgeleverd...:(
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

gpscyclingtour
31

  • *
    - Startende Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2012, 15:49:34 »
De levertijd volgens mijn bron is 8 tot 10 weken voor de Alfa Romeo Giulietta TCT
 
Als je enen kiest die gespoten is in Rosso Competizione dan kan er max. 3 weken bij komen !
 
Bij mij was het uitzonderlijk lang, ik wacht nu al 21 maanden op de Alfa - TCT
 
1 waren er afstellingsproblemen met de TCT gearbox (Cruise control, startstop, schakeltijden), dan de aardbeving in Japan en dan de nieuwe BIV te Belgie die van kracht werdt op 1 Maart 2012
 
Deze wagen - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 - TCT met QV pack- is dan ook (nog) niet in Nederland te verkrijgen !
 
Wel in Belgie :o
 
Mijn wagen kan je (kortelings) bekijken op www.gpscyclingtour.net
*

djbase
585

  • *****
    - Super Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #13 Gepost op: 7 maart 2012, 17:28:07 »
@Gpscyclingtour, je bedoeld waarschijnlijk met sportpack ? ("Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 - TCT met QV pack- is dan ook (nog) niet in Nederland te verkrijgen !")

Ze zullen teveel verkopen hiervan verwachten in België zeker, het dieselland :p

En waarom zou de nieuwe BIV regel de levertijd vertragen ?

Ik heb de mijne 30 januari besteld, een 2.0 JDTm2(170pk) maar dan zonder TCT, de wagen zelf is gisteren afgeleverd bij men dealer, ze wachten nu enkel nog op de papieren.
Was voorzien voor week 11 (volgende week dus).

Dus in mijn geval duurde het 5 weken voor de auto klaar was en afgeleverd werd bij de dealer... 5 weken en 1 dag nadat ik de bon getekend heb om exact te zijn.

De mijne is gisteren dus afgeleverd in Boechout, misschien stond de jouwe samen op de vrachtwagen ;) want ik dacht op het filmpje te zien dat je althans toch uw test-rit gemaakt hebt in de BUGA in wijnegem, aan't shoppingscenter. Dus dat ligt er vlak bij :p
Alfa Giulietta 2.0jtdm² 170pk sp2 8C, alfa rosso - Ex. Fiat Coupe 20VT MY99 - 6 speed - Squadra chip v1A - Forge DV006 1.45bar overboost (03/11/2003-13/03/2012 RIP)
*

Double-P
71

  • **
    - Junior Alfist
maar wat is nu de levertijd?
« Reactie #14 Gepost op: 13 maart 2012, 12:32:47 »
Weet iemand eigenlijk wat momenteel ongeveer de levertijd is van een TCT?
Ik heb op 28 februari een benzine 1.4 MA TCT besteld. De dealer geeft aan 8-10 weken tot aflevering, na 3-4 weken mag ik gaan bellen om te vragen of ze al iets weten over de levertijd.

Iemand enig idee/schatting van de huidige TCT-levertijden?