!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Gepost op: 3 mei 2012, 16:54:02 »
Kom net van mijn dealer vandaan en kreeg daar te horen dat Maasland begin deze week haar deuren heeft gesloten. Zou iets te maken hebben met tegoeden van Fiat Nederland (bonussen wellicht).
Triest, was een mooi bedrijf, geen idee hoe het verder gaat.
Giulietta QV Bianco Ghiacio
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #1 Gepost op: 3 mei 2012, 17:08:55 »
Zo dan :confused:

Ik reed er dinsdag rond sluitingstijd nog langs en toen stonden er nog auto's buiten.
*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #2 Gepost op: 3 mei 2012, 17:21:49 »
Volgens mij ook geen faillisement maar de stekker er zelf uit getrokken wat ik begreep, weet ook niet precies hoe het zit.
Giulietta QV Bianco Ghiacio
*

emmem
25

  • *
    - Startende Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #3 Gepost op: 3 mei 2012, 18:29:54 »
Dat is mijn dealer...
 
Daarmee zou de oudste Alfa Romeo-dealer in NL haar deuren hebben gesloten :(
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2012, 19:14:54 »
Ik kan het me ook niet echt voorstellen. Ik heb destijds zelfs van het Motorhuis in het Forepark een brief gehad dat ze ophielden met Alfa Romeo (en Saab) op die lokatie.

En dan zou Maasland niet het fatsoen hebben om de vaste klanten even in te lichten? Ik zit daar toch ongeveer elke 2 weken een kop koffie te drinken.

Ik ga ze morgenochtend even bellen.
*

emmem
25

  • *
    - Startende Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2012, 19:44:49 »
Ze zijn nog niet dicht ben ik achter gekomen, wordt vervolgd...
*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2012, 20:00:06 »
Mijn auto komt er via Baak vandaan, ik heb een geleiderol die lawaai maakt en dat kan alleen gerepareerd worden door een erkende dealer/servicepunt van alfa romeo in de garantie. De wagen zou naar Maasland gaan normaal gesproken maar er werd mij verteld dat daar de deuren dicht zijn en er zodoende een afspraak met Preuninger wordt gemaakt.
Verder weet ik het ook niet, of het is waar of mijn garage heeft ruzie met Maasland wat me erg onwaarschijnlijk lijkt :)
We wachten morgen maar even af als een van de klanten contact heeft gezocht. Het zou verdomde jammer zijn :(
Giulietta QV Bianco Ghiacio
*

emmem
25

  • *
    - Startende Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #7 Gepost op: 3 mei 2012, 20:29:46 »
Door wie is je dat vertelt bij Baak? Door Edwin? Die was verkoper bij Maasland.
 
Het is zeker heel erg jammer.
*

Rogier
65

  • **
    - Junior Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #8 Gepost op: 3 mei 2012, 21:25:54 »
Of Maasland al de deuren heeft gesloten weet ik niet, maar dat het niet lekker gaat is een feit. Grootste deel van het personeel heeft reeds ander werk.

Ik heb morgenochtend een afspraak voor een olielekkage en ik ben niet afgebeld. Dus verwacht dat ze nog gewoon open zijn.
*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #9 Gepost op: 3 mei 2012, 21:53:24 »
Vreemd dat ik er niet meer heen kan dan, laat maar weten hoe het zit als je er geweest bent.
Giulietta QV Bianco Ghiacio
*

Pavare
19

  • *
    - Startende Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #10 Gepost op: 4 mei 2012, 07:18:46 »
Ik ben er vorige week nog geweest en begreep dat het inderdaa niet goed gaat. Edwin is  naar Baak. Heeft zeker ook te maken met de afspraken van Leasemaatschappijen om centraal in te kopen. Maasland loopt als relatief kleine dealer veel leveringen mis, iets van 60 vorig jaar geloof ik. Daarnaast hebben auto's tegenwoordig steeds minder onderhoud nodig, dus ook de werkplaats heeft het een stuk rustiger, terwijl ook de leasemaatschappijen steeds meer beknibbelen op onderhoud (olie of remolie alleen verversen als het écht nodig is, na goedkeuring van de leasemaatschappij).
Had er wel een k* dag van toen ik het hoorde. Kom er al lang over de vloer en word altijd goed geholpen
*

Rogier
65

  • **
    - Junior Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #11 Gepost op: 4 mei 2012, 08:32:06 »
Ben er nu en maandag is de laatste dag.
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #12 Gepost op: 4 mei 2012, 09:34:19 »
Zonde, nog één van de weinige dealers van de oude stempel. Mijn eerste 33 kwam ook daarvandaan.
*

corsa54
564

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
  • *****
    - Super Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #13 Gepost op: 4 mei 2012, 23:37:57 »
Misschien toch nog wat voor Stern?...............Hebben toch ook de Sam van Lingen spirit in Houten (en nu ook weer in Haarlem) in leven kunnen houden.
*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Maasland Voorburg heeft haar deuren gesloten!
« Reactie #14 Gepost op: 5 mei 2012, 00:29:37 »
Tja, maar dan is het toch geen Maasland meer maar wordt het een soort motorhuis. Met alle respect.
Giulietta QV Bianco Ghiacio