!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

opa-iMac
175

  • Type Alfa: Alfa Giulietta QV
  • ***
    - Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Gepost op: 31 maart 2012, 17:16:41 »
Gisteren een prachtige dag gehad bij het RDW te Lelystad georganiseerd door Alfa Nederland.
Wij werden om 11.00 uur verwacht. We waren ruim op tijd en werden netjes ontvangen met koffie/thee met een gebakje met het logo van Alfa er op.
Terwijl de rest van de genodigden aankwamen, kwamen ook de Giuliettas aan rijden. Het waren er ongeveer 30 stuks! Wat een pracht zoveel verschillende kleuren en uitvoeringen.
Het programma duurde tot 16.00 uur.Er werd begonnen met de uitleg van de juiste zithouding achter het stuur. Er werden verschillende oefeningen gedaan zoals meerdere remproeven, kombaan met 120 km de bochten nemen, op een gladde baan de systemen het werk laten doen en een parcours met pionnen. Vooraf aan elke oefening werd er op een deskundige manier uitlegd hoe de oefeningen moesten worden uitgevoerd.
Tussen de middag een heerlijke lunch gekregen.
Het was een onvergetelijke dag.
Wat een super bolide!
Foto's zijn gemaakt er komen volgende week op de Face book pagina van Alfa Romeo.
Alfa Giulietta QV, SAVALI, Bianco Ghiaccio, rood leer, passagierstoel  hoogte verstelbaar, zonnedak, lendesteunverstelling elektrisch bediend,  Bose Hifi, 18LMF Turbina Titanio, Pack Premium Plus, TomTom  voorbereiding, instaplijsten aluminium met logo, verwarmbare  voorstoelen, diffuser
*

ROBIN
1.113

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2012, 17:29:44 »
Eigenlijk precies hetzelfde wat ik toen op Zandvoort heb gedaan met Alfa. Best gaaf he?
Maare geen QV's zeker? :)
QV SAVALI
*

opa-iMac
175

  • Type Alfa: Alfa Giulietta QV
  • ***
    - Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2012, 17:57:35 »
Beste Robin,
Het was echt heel gaaf!
Wel een QV! Ik heb er even ingereden.
Alfa Giulietta QV, SAVALI, Bianco Ghiaccio, rood leer, passagierstoel  hoogte verstelbaar, zonnedak, lendesteunverstelling elektrisch bediend,  Bose Hifi, 18LMF Turbina Titanio, Pack Premium Plus, TomTom  voorbereiding, instaplijsten aluminium met logo, verwarmbare  voorstoelen, diffuser
*

Stiggy
394

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • ****
    - Senior Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2012, 21:00:43 »
Klinkt inderdaad als het proefracen op Zandvoort. Maar daar mocht je na de oefeningen ook nog flink losgaan op het circuit (mijn instructeur liet me in ieder geval echt tot de limiet gaan, heel wat geleerd op die avond). Ik heb genoten toen, geweldig dat Alfa Romeo dit soort initiatieven nog steeds neemt!
*

Timothy84
553

  • Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #4 Gepost op: 1 april 2012, 00:19:55 »
Alfa Nederland ja...Hier in ons Belgenlandje krijgen we die verwenbeurten niet hoor :(
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p
*

djbase
585

  • *****
    - Super Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #5 Gepost op: 1 april 2012, 09:44:22 »
Idd, enkel brochurekes die al gebruikt zijn geweest ;(
Alfa Giulietta 2.0jtdm² 170pk sp2 8C, alfa rosso - Ex. Fiat Coupe 20VT MY99 - 6 speed - Squadra chip v1A - Forge DV006 1.45bar overboost (03/11/2003-13/03/2012 RIP)
*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #6 Gepost op: 1 april 2012, 11:35:24 »
Klinkt supergaaf, doen ze dit soort dingen vaker? Wil ik ook wel eens doen!
Giulietta QV Bianco Ghiacio
*

opa-iMac
175

  • Type Alfa: Alfa Giulietta QV
  • ***
    - Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #7 Gepost op: 1 april 2012, 12:01:48 »
Foto's staan inmiddels op face book pagina Alfa Romero Nederland-:)
Alfa Giulietta QV, SAVALI, Bianco Ghiaccio, rood leer, passagierstoel  hoogte verstelbaar, zonnedak, lendesteunverstelling elektrisch bediend,  Bose Hifi, 18LMF Turbina Titanio, Pack Premium Plus, TomTom  voorbereiding, instaplijsten aluminium met logo, verwarmbare  voorstoelen, diffuser
*

ROBIN
1.113

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #8 Gepost op: 1 april 2012, 12:57:48 »
Zozo zelfs een QV? die hadden ze toen op Zandvoort niet haha
Maar Rene ik geloof dat ze dit eens in de zoveel tijd willen vasthouden, weet alleen niet of dat alleen bedoelt is voor mensen die er net een besteld
hebben. Maar ik zou m'n deal;er gewoon eens aan z'n vest trekken en zeggen dat je jezelf uitnodigt:p
QV SAVALI
*

opa-iMac
175

  • Type Alfa: Alfa Giulietta QV
  • ***
    - Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #9 Gepost op: 1 april 2012, 16:13:11 »
Beste Rene,

Wij hebben een nieuwe QV besteld en kregen dit van onze verkoper als een extraatje.
Alfa Giulietta QV, SAVALI, Bianco Ghiaccio, rood leer, passagierstoel  hoogte verstelbaar, zonnedak, lendesteunverstelling elektrisch bediend,  Bose Hifi, 18LMF Turbina Titanio, Pack Premium Plus, TomTom  voorbereiding, instaplijsten aluminium met logo, verwarmbare  voorstoelen, diffuser
*

Stiggy
394

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • ****
    - Senior Alfist
Masterdrive op vrijdag 30 maart 2012.
« Reactie #10 Gepost op: 1 april 2012, 21:24:44 »
Citaat van: ROBIN;19853
Zozo zelfs een QV? die hadden ze toen op Zandvoort niet haha

Nee? Bij mij stond er een rijtje QV's naast de 'gewone' Giulietta's hoor! :)
Helaas werden ze niet gebruikt... :mad: geen idee waarom ze er stonden, misschien alleen om te pronken.