!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Citaat van: Ginovinazzi op 15 september 2020, 07:42:56De " onbekende " tuners of die alle merken doen daar blijf ik liever weg.Dat is wat mij betreft absoluut een no-brainer! Voor zover ik weet staan er 3 tuners goed aangeschreven voor Italiaanse auto's. Savali, Squadra en H&S. Geen haar op mijn hoofd die aan een andere, onbekende tuner zou denken voor mijn bella. En al helemaal niet aan van die pre-fab chipsetjes.
De " onbekende " tuners of die alle merken doen daar blijf ik liever weg.
Citaat van: Robert69 op 16 september 2020, 12:31:45Citaat van: Ginovinazzi op 15 september 2020, 07:42:56De " onbekende " tuners of die alle merken doen daar blijf ik liever weg.Dat is wat mij betreft absoluut een no-brainer! Voor zover ik weet staan er 3 tuners goed aangeschreven voor Italiaanse auto's. Savali, Squadra en H&S. Geen haar op mijn hoofd die aan een andere, onbekende tuner zou denken voor mijn bella. En al helemaal niet aan van die pre-fab chipsetjes.Eens met bovenstaand, met een kleine kanttekening dat je Savali ten allen tijden dient te vermijden als je een multiair hebt. Als je van plan hebt ooit een catloze downpipe te monteren dan loop je daar helemaal vast.Wat betreft de map resellers die voor 200/300 zonder bank op maat gemaakte mappen claimen te maken, die moet je ten allen tijden vermijden. Chippen doe je maar 1 keer en het moet gewoon goed zijn, klaar. Goedkoop is duurkoop, daar wil je niet op besparen.
Deze kwestie is ongetwijfeld al vaak de revue gepasseerd maar ik kom niet tot een duidelijke conclusie. 4c spider chippen/tunen door squadra of savali en waarom?
Citaat van: TimW op 16 september 2020, 12:50:57Citaat van: Robert69 op 16 september 2020, 12:31:45Citaat van: Ginovinazzi op 15 september 2020, 07:42:56De " onbekende " tuners of die alle merken doen daar blijf ik liever weg.Dat is wat mij betreft absoluut een no-brainer! Voor zover ik weet staan er 3 tuners goed aangeschreven voor Italiaanse auto's. Savali, Squadra en H&S. Geen haar op mijn hoofd die aan een andere, onbekende tuner zou denken voor mijn bella. En al helemaal niet aan van die pre-fab chipsetjes.Eens met bovenstaand, met een kleine kanttekening dat je Savali ten allen tijden dient te vermijden als je een multiair hebt. Als je van plan hebt ooit een catloze downpipe te monteren dan loop je daar helemaal vast.Wat betreft de map resellers die voor 200/300 zonder bank op maat gemaakte mappen claimen te maken, die moet je ten allen tijden vermijden. Chippen doe je maar 1 keer en het moet gewoon goed zijn, klaar. Goedkoop is duurkoop, daar wil je niet op besparen.Kun je onderbouwen waarom je Savali moet vermijden met een Multiair? Je bent daar heel stellig in en ik ben erg geïnteresseerd waarom.Mosterd na de maaltijd weliswaar, ik heb een MA en heb 'm laten chippen door Savali. Vooralsnog niet tot tevredenheid. Garage (AR dealer in Friesland) die dit voor mij geregeld heeft laat ook niks meer van zich horen.
Citaat van: Robert69 op 17 september 2020, 10:58:50Citaat van: TimW op 16 september 2020, 12:50:57Citaat van: Robert69 op 16 september 2020, 12:31:45Citaat van: Ginovinazzi op 15 september 2020, 07:42:56De " onbekende " tuners of die alle merken doen daar blijf ik liever weg.Dat is wat mij betreft absoluut een no-brainer! Voor zover ik weet staan er 3 tuners goed aangeschreven voor Italiaanse auto's. Savali, Squadra en H&S. Geen haar op mijn hoofd die aan een andere, onbekende tuner zou denken voor mijn bella. En al helemaal niet aan van die pre-fab chipsetjes.Eens met bovenstaand, met een kleine kanttekening dat je Savali ten allen tijden dient te vermijden als je een multiair hebt. Als je van plan hebt ooit een catloze downpipe te monteren dan loop je daar helemaal vast.Wat betreft de map resellers die voor 200/300 zonder bank op maat gemaakte mappen claimen te maken, die moet je ten allen tijden vermijden. Chippen doe je maar 1 keer en het moet gewoon goed zijn, klaar. Goedkoop is duurkoop, daar wil je niet op besparen.Kun je onderbouwen waarom je Savali moet vermijden met een Multiair? Je bent daar heel stellig in en ik ben erg geïnteresseerd waarom.Mosterd na de maaltijd weliswaar, ik heb een MA en heb 'm laten chippen door Savali. Vooralsnog niet tot tevredenheid. Garage (AR dealer in Friesland) die dit voor mij geregeld heeft laat ook niks meer van zich horen.De lange versie is te vinden in mijn oude "show my ride topic", hier is de korte versie:
De lange versie is te vinden in mijn oude "show my ride topic", hier is de korte versie:
Citaat van: TimW op 18 september 2020, 11:14:26Citaat van: Robert69 op 17 september 2020, 10:58:50Citaat van: TimW op 16 september 2020, 12:50:57Citaat van: Robert69 op 16 september 2020, 12:31:45Citaat van: Ginovinazzi op 15 september 2020, 07:42:56De " onbekende " tuners of die alle merken doen daar blijf ik liever weg.Dat is wat mij betreft absoluut een no-brainer! Voor zover ik weet staan er 3 tuners goed aangeschreven voor Italiaanse auto's. Savali, Squadra en H&S. Geen haar op mijn hoofd die aan een andere, onbekende tuner zou denken voor mijn bella. En al helemaal niet aan van die pre-fab chipsetjes.Eens met bovenstaand, met een kleine kanttekening dat je Savali ten allen tijden dient te vermijden als je een multiair hebt. Als je van plan hebt ooit een catloze downpipe te monteren dan loop je daar helemaal vast.Wat betreft de map resellers die voor 200/300 zonder bank op maat gemaakte mappen claimen te maken, die moet je ten allen tijden vermijden. Chippen doe je maar 1 keer en het moet gewoon goed zijn, klaar. Goedkoop is duurkoop, daar wil je niet op besparen.Kun je onderbouwen waarom je Savali moet vermijden met een Multiair? Je bent daar heel stellig in en ik ben erg geïnteresseerd waarom.Mosterd na de maaltijd weliswaar, ik heb een MA en heb 'm laten chippen door Savali. Vooralsnog niet tot tevredenheid. Garage (AR dealer in Friesland) die dit voor mij geregeld heeft laat ook niks meer van zich horen.De lange versie is te vinden in mijn oude "show my ride topic", hier is de korte versie:Dank je voor je reactie, heb de uitdraai gezien. Zag er tamelijk ehh...gevarieerd uit. Ook je topic doorgespit maar het werd me niet duidelijk wat nu het euvel was.Volgende week kijkt Ronald ernaar, ben erg benieuwd wat er nu precies aan de hand is en vooral of het verholpen kan worden. Wellicht dat ik later nog eens een afspraak maak bij H&S om de bella op de rollenbank te zetten.
Ik denk niet dat een defecte multiair module direct te wijten is aan de tuning.