!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Perfectionisme en Alfa Romeo. Vaak geen goede combiDat heb ik allang los gelaten Maar het is goed dat je GTA weer rijd zoals het hoort.
Zal ik eerst een oprit moeten kopen
Citaat van: Bottas op 15 september 2023, 17:26:24Perfectionisme en Alfa Romeo. Vaak geen goede combiDat heb ik allang los gelaten Maar het is goed dat je GTA weer rijd zoals het hoort.Tja, liefhebberij...echte liefde...obsessie...het ligt allemaal zo dicht bij elkaar. Voordat je het weet heb je de neiging om er een andere auto naast te kopen omdat je wilt dat je geliefde Alfa alleen mooi staat te glimmeren op de oprit en niet slijt.
Citaat van: Bottas op 16 september 2023, 10:36:21Zal ik eerst een oprit moeten kopenKomt er weer mos en aanslag en andere meuk op de tegels van je oprit. Is ook niks voor een perfectionist....
De reservewiel-ruimte gehoosd. Zat een rubbertje niet goed waardoor water naar binnen liep.Denk wel een litertje of 5 Ik vroeg me al af hoe het zo vochtig (en schimmelig) kon zijn na een paar dagen...