!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

fjodor
362

  • ****
    - Senior Alfist
"The Alfa virus. No medication can cure it. Only owning the car can help ease it
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
xl giulietta
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2011, 18:51:03 »
lijkt helemaal niet zo heel veel groter.. meer een L dan een XL ;) ..
*

Xavier
143

  • Type Alfa: Giulia, Spider, 33, 156
  • ***
    - Alfist
xl giulietta
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2011, 18:53:03 »
Hmm is een mule, maar stel eens voor wat er aangepast moet worden voor de VS markt... bekerhouders die hele emmers kunnen vasthouden, stoelen waar 2 personen in kunnen ?
 
Alle gekheid op een stokje.... Stond de 147 niet op een ingekorte basis van de 156 ? Ik denk dat als dit het verlengde C-Evo platform is, de nieuwe Giulia een heel leuk rij-ijzer wordt.
Salutazione Cordiale
Ex.1.4 Multiair TCT Distinctive, Rosso Alfa, Pelle Nero Intrecciata, Pack Business, Dashboard in Rosso Alfa, Buitenspiegelkappen in Chroom.
*

DisciplinA
663

  • *****
    - Super Alfist
xl giulietta
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2011, 09:46:51 »
Het zou kunnen, maar ik vind dat ze dringend wat meer ruimte / comfort moeten ziet te creƫren. Ik vind dat je in 159 maar weinig plaats hebt van achter... Het kan zelfs zijn dat ie niet veel ruimer is dan Giulietta, dat gevoel heb ik toch...
Look to the past, see the future
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
xl giulietta
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2011, 11:16:27 »
de Giul is qua ruimte precies goed ...

en als ze dingen groter willen maken , tja begin bij de daklijn voor de achterpassagiers en de kofferbak >> m.a.w. op te lossen met een station versie ...
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

Xavier
143

  • Type Alfa: Giulia, Spider, 33, 156
  • ***
    - Alfist
xl giulietta
« Reactie #5 Gepost op: 7 maart 2011, 17:21:26 »
Hmm een Giulietta Giardinetta... of Promiscuo.. om een paar historische namen op te graven
Salutazione Cordiale
Ex.1.4 Multiair TCT Distinctive, Rosso Alfa, Pelle Nero Intrecciata, Pack Business, Dashboard in Rosso Alfa, Buitenspiegelkappen in Chroom.