!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Mart en 1 gast bekijken dit topic.

*

jt
209

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 TCT
  • ***
    - Alfist
Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Gepost op: 18 maart 2024, 19:31:06 »
Beste Alfisti,

Na wat wikken en wegen, maar vooral zoeken in mijn agenda heb ik weer een datum gevonden waarop ik graag weer een fotomeeting zou organiseren! Ik durf toch wel te zeggen dat, de eerste keer, vorig jaar een redelijk succes was! Ondanks dat des Italiaans de navigatie van de alfa's het niet eens was met mijn google maps en ik een modderlaan voor parkeerplek had aangezien.... Dus die feedback wordt ook meegenomen in de meeting van dit jaar!

Welke dag wordt het?
De datum waarop mijn keuze is gevallen is Zaterdag 6 juli 2024, ervaring leert dat de meeste geïnteresseerden een zaterdag het prettigst vinden. Mocht dit jaar de voorkeur vallen op zondag 7 juli is dit ook nog een mogelijkheid.

Tijd en locatie
Dit gedeelte is nog nader te bepalen, ik ben van plan in april op verkenning te gaan. Dus net als vorig jaar is alle input van harte welkom! Wel heb ik al een aantal mogelijke plekjes in gedachte. Dit varieert van zeeland tot Overijsel, dus houd er rekening mee dat het een eindje rijden kan worden naar locatie. Al is dat natuurlijk geen straf in een prachtige Alfa;).
Wanneer het de zaterdags wordt zullen we waarschijnlijk relatief vroeg in de ochtend beginnen, net als vorige keer. De zondag is wat flexibeler qua tijden.

Wie zijn wij
Net als vorig jaar heb ik Erik ook weer gevraagd of hij als extra fotograaf mee wil, vorig jaar moest hij helaas eerder weg. Maar dit jaar willen we proberen de hele tijd samen de foto's te schieten. Om de sfeer weer wat terug te brengen onderstaand wat foto's van vorig jaar! En houd er rekening mee, de hobby is wat uit de hand gelopen. Maar we zijn geen pro's.





Wie zijn er welkom en wat zijn de kosten?
Vorig jaar hadden we 14 auto's (als ik het even uit mijn hoofd doe), dit was super vet. Maar zorgde er wel voor dat de doorloopsnelheid erg laag was. Daarom hebben we dit jaar 10 plekken voor prachtige alfa's. Bij grote interesse is er mogelijk uitloop naar 12. Iedereen die zijn Alfa Romeo mooi op de foto wil hebben is van harte welkom! Het aantal personen is geen limiet voor, dus vindt je het leuk om met het hele gezin te komen wees van harte welkom.
Wel trek ik de mensen voor die vorig jaar niet aanwezig waren of konden zijn. Dit zodat iedereen de kans heeft op een paar mooie foto's van zijn bella. Zitten we nog niet vol en wil je toch nog een keer mee, ben je van harte welkom.

Nu het minder goede nieuws, helaas moeten wij als vele andere mensen de prijs van de producten 100x verhogen. Het goede nieuws is dat 100 x 0 nog steeds 0 is. Dus net als vorig jaar zijn de foto's geheel kosteloos. Evt lunch of koffie is uiteraard wel voor eigen rekening.
Het is niet de bedoeling dat de foto's die de desbetreffende dag gemaakt worden gebruikt worden om je auto te verkopen, als je dit na 1 jaar besluit te doen geen probleem. Maar een maand na de tijd zijn we niet van gediend, de foto's mogen uiteraard wel op social media verspreid worden en print ze zo vaak uit als je wilt!
Mocht je toch semi professionele foto's willen hebben voor de verkoop stuur dan gewoon even een berichtje en dan komen we er wel uit.   

Hoe schrijf ik me in?
Reageer ff op dit topic en geef gerust aan met wat voor bella machina je komt! Dan houdt ik hieronder het lijstje bij!
- dutchdriftking | 159
- Giulietta QV | Giulietta QV
-Alfa Brera
-Quadrifoglio verde (ondervoorbehoud)
-HJcvdm | Stelvio
- 4C alfisti | 4C
-
-
-
-
Uitloop
-
-

Reservelijst( reeds vorig jaar deelgenomen)
- Peejay | Stelvio Q
- Gtlife | GT
- Barman | ???
Mijn alfa: Giulietta  1.4 MA TCT 2011
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2024, 20:07:14 »
Leuk idee en goed aanbod. Daar moet veel interesse in zijn!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

PeeJay
34

  • Type Alfa: Stelvio Quadrifoglio
  • *
    - Startende Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2024, 20:51:36 »

Hoe schrijf ik me in?
Reageer ff op dit topic en geef gerust aan met wat voor bella machina je komt! Dan houdt ik hieronder het lijstje bij!


Het was een leuk uitje vorig jaar met prachtige foto's en dus voor herhaling vatbaar. Zet mij en mijn Stelvio Q maar op de 'reservelijst' want zij die nog niet hebben deelgenomen gaan natuurlijk voor.
Er staat bij ons ook een rood duiveltje op de oprit (MiTo 1.4 MA TCT Veloce)
*

jt
209

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 TCT
  • ***
    - Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2024, 20:59:19 »

Hoe schrijf ik me in?
Reageer ff op dit topic en geef gerust aan met wat voor bella machina je komt! Dan houdt ik hieronder het lijstje bij!


Het was een leuk uitje vorig jaar met prachtige foto's en dus voor herhaling vatbaar. Zet mij en mijn Stelvio Q maar op de 'reservelijst' want zij die nog niet hebben deelgenomen gaan natuurlijk voor.

Super, leuk om te horen! Gelijk het lijstje toegevoegd/aangevuld!
Mijn alfa: Giulietta  1.4 MA TCT 2011
*

Barman
87

  • Type Alfa: 159
  • **
    - Junior Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #4 Gepost op: 19 maart 2024, 08:01:17 »
Poh, ik blijf die foto van mijn rosso echt heel vet vinden! (Nog steeds achtergrond laptop  :-X)
Veel plezier gewenst dit jaar en succes met de voorbereidingen!
Huidige partner: Alfa Romeo 159 1750 TBI TI Sportwagon Rosso Competizione
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS 16v Veloce Distinctive Nero Metallico
*

Dutchdriftking
432

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #5 Gepost op: 19 maart 2024, 08:16:17 »
Super gaaf! Zet mij er maar op. voor nu kan ik nog beide dagen, dus dat komt wel goed. Hopelijk beginnen we niet te ver weg, anders is de 159 alweer vies voordat ze op de foto mag
*

Giulietta QV
375

  • Type Alfa: QV Launch edition Squadra
  • ****
    - Senior Alfist
    • https://www.instagram.com/qv_launchedition_opaco/
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2024, 09:14:56 »
Heel tof! Ik wil er graag op:-)
33
147GTA
156SW Savali
Mito 1.6
166 JTDm Squadra

https://www.instagram.com/qv_launchedition_opaco/
*

Robert69
1.314

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #7 Gepost op: 19 maart 2024, 12:44:32 »
Super gaaf! Zet mij er maar op. voor nu kan ik nog beide dagen, dus dat komt wel goed. Hopelijk beginnen we niet te ver weg, anders is de 159 alweer vies voordat ze op de foto mag

In zijn achteruit naar de locatie rijden dan maar. Staat de voorkant er in elk geval fraai op  :-X
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Dutchdriftking
432

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #8 Gepost op: 19 maart 2024, 12:46:44 »
Super gaaf! Zet mij er maar op. voor nu kan ik nog beide dagen, dus dat komt wel goed. Hopelijk beginnen we niet te ver weg, anders is de 159 alweer vies voordat ze op de foto mag

In zijn achteruit naar de locatie rijden dan maar. Staat de voorkant er in elk geval fraai op  :-X

Afspreken bij een wasbox, handoekje, bandenvet een speedwax mee, moet jij eens kijken
*

jt
209

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 TCT
  • ***
    - Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #9 Gepost op: 19 maart 2024, 12:52:41 »
Gelukkig kan je tegenwoordig ook heel mooi vliegjes van de bumper editen;). Dat heb ik vorig jaar ook genoeg gedaan....

Maar ik heb ergens gehoord dat we ook gewoon langs de supermarkt kunnen om een flesje olijfolie op te halen
Mijn alfa: Giulietta  1.4 MA TCT 2011
*

GT1986
1.180

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #10 Gepost op: 19 maart 2024, 14:47:12 »
Was erg geslaagd vorig jaar, ik kan het iedereen aanraden om hieraan deel te nemen!
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)
*

Taeke
433

  • Type Alfa: GT 2.0 JTS
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #11 Gepost op: 19 maart 2024, 16:10:43 »
Gelukkig kan je tegenwoordig ook heel mooi vliegjes van de bumper editen;). Dat heb ik vorig jaar ook genoeg gedaan....

Maar ik heb ergens gehoord dat we ook gewoon langs de supermarkt kunnen om een flesje olijfolie op te halen
Let wel op.... Italiaanse
*

Barman
87

  • Type Alfa: 159
  • **
    - Junior Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2024, 16:25:26 »
Hmmm, 2 rode 159's is wel wat teveel van het goede helaas!
Maar wel lekker ruim kofferbakje voor jou JT :)
Huidige partner: Alfa Romeo 159 1750 TBI TI Sportwagon Rosso Competizione
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS 16v Veloce Distinctive Nero Metallico
*

Dutchdriftking
432

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2024, 16:34:53 »
Ik zal hem uitzuigen ;)
*

jt
209

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 TCT
  • ***
    - Alfist
Re: Fotomeeting CAR 6 juli 2024
« Reactie #14 Gepost op: 19 maart 2024, 16:39:11 »
Gelukkig kan je tegenwoordig ook heel mooi vliegjes van de bumper editen;). Dat heb ik vorig jaar ook genoeg gedaan....

Maar ik heb ergens gehoord dat we ook gewoon langs de supermarkt kunnen om een flesje olijfolie op te halen
Let wel op.... Italiaanse

Oeeeh ja dat is een goede!! Denk dat de lak er anders spontaan vanaf bladert...
Mijn alfa: Giulietta  1.4 MA TCT 2011