!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

Ewullems
2

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulietta 1.4t
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #105 Gepost op: 7 juni 2016, 19:30:02 »
Kan ik me ook nog aanmelden voor de paddock?
Groeten Eric Wullems
*

Tjisse
11

  • Type Alfa: 33 1.7 QV (1988)
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #106 Gepost op: 11 juni 2016, 16:10:36 »
Hallo,

Weet iemand toevallig of Italia a Zandvoort een evenement is waar de 'Evenementenregeling' voor geldt (dus met een geschorste auto legaal erheen rijden)?
Ik doe al geruime tijd pogingen om deze vraag te stellen via een e-mail naar het informatie e-mailadres van Italia a Zandvoort (info@italia-zandvoort.nl), maar ik krijg elke keer een melding dat het e-mailadres niet bestaat.

Indien deze regeling geldt voor Italia a Zandvoort, wil ik mij graag aanmelden hiervoor.


Groeten,

Tjisse
*

ArjanB
2.006

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #107 Gepost op: 11 juni 2016, 19:36:18 »
Email adres op de site is inderdaad fout.
Ik had dat eerder ook gezien en het juiste opgevraagd, als je mailt naar: italia@cpz.nl dan krijg je zo antwoord.

Succes!
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Tjisse
11

  • Type Alfa: 33 1.7 QV (1988)
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #108 Gepost op: 11 juni 2016, 22:10:13 »
Hallo Arjan,

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik zal gelijk een e-mail daarheen sturen.


Groeten,

Tjisse
*

Tjisse
11

  • Type Alfa: 33 1.7 QV (1988)
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #109 Gepost op: 14 juni 2016, 17:05:33 »
Helaas is Italia a Zandvoort dit jaar niet aangemeld bij de Belastingdienst voor de Evenementenregeling.

Aangezien mijn Alfa 33 nu geschorst is, zal ik dit jaar niet deelnemen aan Italia a Zandvoort.


Groeten,

Tjisse
*

M.van.MaarenGTA
92

  • Type Alfa: 147 GTA 3.2 V6
  • **
    - Junior Alfist
Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #110 Gepost op: 15 juni 2016, 22:20:09 »
Jammer man, hopelijk volgende keer wel weer
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #111 Gepost op: 17 juni 2016, 09:13:30 »
Deelnemerslijstje bijgewerkt tot de laatste stand van zaken, mis je je naam, laat het me weten er zijn nog maar een paar plekkies vrij.

Praktische informatie: de paddock is voor clubleden geopend vanaf 8 uur. In week 26 ontvang ik alle toegangskaarten die ik dan verder naar jullie zal distribueren. Degenen die zich via de site van IAZ hebben opgegeven voor vrijrijden ontvangen van de organisatie zelf de informatie daarover.  :13:
*

alfata
3.416

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #112 Gepost op: 17 juni 2016, 09:28:58 »
Nog even een aanvullende vraag: vrijrijden kost 25 euro, maar lees ik nu goed dat dit maar voor 1 sessie is?! En welke sessie word je dan toegewezen? Want ten tijde van de laatste sessie ben ik allang weer weg...
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #113 Gepost op: 17 juni 2016, 09:43:26 »
Dat weet ik niet, daar staan we dit jaar ook helemaal buiten en gaat via de organisatie en CPZ zelf.
*

alfata
3.416

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #114 Gepost op: 17 juni 2016, 10:07:17 »
Dat weet ik niet, daar staan we dit jaar ook helemaal buiten en gaat via de organisatie en CPZ zelf.

Maar even een mailtje gestuurd. Onduidelijke boel.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #115 Gepost op: 17 juni 2016, 10:13:14 »
Vind ik ook. In de vorige edities was het vrijrijden nog gratis en kon je gewoon bij mij opgeven als je dat wilde. Wij krijgen dan aan de hand van het aantal aanmeldingen een aantal slots in 1 of 2 sessies. Aan de andere kant, ook dat was wel eens een sessie van 17:30 ofzo. Maar goed, als je weet hoe laat je moet vrijrijden, kun je daaraan toch aanpassen hoe laat je in Zandvoort bent om zo te voorkomen dat je al vanaf 's-ochtends vroeg er bent en dan verplicht tot laat moet blijven omdat dan je vrijrijden sessie is? De paddock is gewoon de hele dag vrij toegankelijk, je kunt er dus gewoon op en af.
*

alfata
3.416

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #116 Gepost op: 17 juni 2016, 10:37:11 »
Vind ik ook. In de vorige edities was het vrijrijden nog gratis en kon je gewoon bij mij opgeven als je dat wilde. Wij krijgen dan aan de hand van het aantal aanmeldingen een aantal slots in 1 of 2 sessies. Aan de andere kant, ook dat was wel eens een sessie van 17:30 ofzo. Maar goed, als je weet hoe laat je moet vrijrijden, kun je daaraan toch aanpassen hoe laat je in Zandvoort bent om zo te voorkomen dat je al vanaf 's-ochtends vroeg er bent en dan verplicht tot laat moet blijven omdat dan je vrijrijden sessie is? De paddock is gewoon de hele dag vrij toegankelijk, je kunt er dus gewoon op en af.

Klopt. Maar vorig jaar toen ik het organiseerde namens de Abarth club, was dat wel een lange dag. Ik kom uit Enschede, rij dan rond 6.00 uur weg. Ben je daar in de ochtend en moet je tot 16.30 uur wachten met rijden. Dat is gewoon knettertje lang. Je bent dan ook al best vermoeid, dus echt veilig?
Maar goed, even afwachten op een reactie.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Wout Evers
29

  • Type Alfa: Mito Distinctive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #117 Gepost op: 17 juni 2016, 11:57:40 »
@Frankie,

Is het ook de bedoeling als je op paddock staat dat je er om 8 uur moet zijn?
Dan moet ik namelijk erg vroeg mijn nest uit vanuit het mooie Uden.

Hoor graag van je.
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #118 Gepost op: 17 juni 2016, 12:07:05 »
Nee hoor. De paddock is de hele dag toegankelijk, dus je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe laat je weer weg gaat.
*

ArjanB
2.006

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #119 Gepost op: 17 juni 2016, 14:09:06 »
@Frankie,

Is het ook de bedoeling als je op paddock staat dat je er om 8 uur moet zijn?
Dan moet ik namelijk erg vroeg mijn nest uit vanuit het mooie Uden.

Hoor graag van je.

Ik kom uit het eveneens mooie (nou ja...) Best.
Toch is het wel handig om vroeg op pad te gaan,  helemaal als het een zonnige dag is anders verlies je zo een uur - of  meer - in Haarlem en dan nog in Zandvoort door de vele strandgangers.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP