!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Henri-W
6

  • Type Alfa: 1.750 QV
  • *
    - Startende Alfist
  • La Bomba Rosso
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #120 Gepost op: 19 juni 2016, 13:18:47 »
Beste mensen
Ik zie dat jullie ervaring hebben met de dag Italia op het circuit Zandvoort op 3 juli a.s. Ik heb me opgegeven voor een Paddock plaats, ga niet de baan op.
Krijgen we nog een programma....? en gelden de normale toegangsprijzen of is bij het op de paddock staan vrij van toegang tot het circuit.
Gr. La Bomba Rosso, 1.750 QV
Alfa Giulietta QV 1.750, Alfa 156 1.8, Alfa 75 1.8, 2x Alfa Giulietta 1.6, Alfa Alfetta GT 1.8 en in den beginne Ford Capri
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #121 Gepost op: 20 juni 2016, 08:49:12 »
Henri, je hoeft niks meer te kopen, je ontvangt van mij een parkeerkaart voor de auto op de paddock en 2 toegangsbewijzen voor bestuurder en 1 passagier. Het tijdschema ontvang je tegelijk met de kaarten. Ook een plattegrond van de paddock ontvang je zodat je weet waar op de paddock je moet staan.
*

alfata
3.416

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #122 Gepost op: 20 juni 2016, 10:07:02 »
Wordt er nog ergens afgesproken?
Ik heb trouwens vrij rijden kaarten gekocht. Daarvoor moet je eerst op het terrein nog naar de kassa om bandjes te halen en je ticket in te wisselen. Je moet er dus echt op tijd zijn. 9 uur binnen de poorten is geen overbodige luxe.
Dus.... wie wat waar?
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Wout Evers
29

  • Type Alfa: Mito Distinctive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #123 Gepost op: 20 juni 2016, 14:30:21 »
Weet niet of er iemand in de buurt van Uden woont, tussen 's Hertogenbosch, Eindhoven, Nijmegen?
Afspreken om samen te rijden is altijd gezellig lijkt me.
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #124 Gepost op: 21 juni 2016, 09:05:09 »
Frankie, is er nog plek? Zo ja, kun je mij er ook bij zetten dan?
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #125 Gepost op: 21 juni 2016, 09:07:11 »
Weet niet of er iemand in de buurt van Uden woont, tussen 's Hertogenbosch, Eindhoven, Nijmegen?
Afspreken om samen te rijden is altijd gezellig lijkt me.

@ Wout, ik woon ergens halverwege voor je. (buurt van Gorinchem) Als je wil kunnen we wel ergens vanaf daar samen rijden. Als er nog plaats voor mijn late opgave is dan.  :rolleyes: ;)
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #126 Gepost op: 21 juni 2016, 09:53:31 »
Ik zie dat ik er inmiddels ook bij sta, top. :)

M.b.t. het ergens afspreken en samen naar Zandvoort rijden, ik denk dat er redelijk wat vanuit het zuiden en oosten komen en dus over Utrecht rijden, misschien een idee om daar ergens af te spreken bij een tankstation ofzo?
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Wout Evers
29

  • Type Alfa: Mito Distinctive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #127 Gepost op: 21 juni 2016, 11:01:59 »
Goed plan, BP de Ijssel, langs Nieuwegein? @ TimW
Als andere mensen willen aansluiten maakt het nóg gezelliger!
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #128 Gepost op: 21 juni 2016, 11:07:25 »
Goed plan, BP de Ijssel, langs Nieuwegein? @ TimW
Als andere mensen willen aansluiten maakt het nóg gezelliger!

Misschien beter om het iets verderop te doen voor degene die vanaf de A12 de A2 op komen? Als er interesse vanuit die kant is natuurlijk, anders is dat wat mij betreft prima.  :)
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Wout Evers
29

  • Type Alfa: Mito Distinctive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #129 Gepost op: 21 juni 2016, 11:13:20 »
Wachten wel wat meer reacties af, is er meer animo dan kunnen we de locatie altijd wijzigen.
Wat voor tijdstip had je in gedachten?
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #130 Gepost op: 21 juni 2016, 11:35:15 »
Wachten wel wat meer reacties af, is er meer animo dan kunnen we de locatie altijd wijzigen.
Wat voor tijdstip had je in gedachten?

Ik ga ook vrij rijden en dat start om 10 uur, dus ik wil proberen om er om 9 uur te zijn, dan is er iig nog wat marge voor wat file en om het paddock/circuit op te komen. Was jij ook van plan het circuit op te gaan?
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Wout Evers
29

  • Type Alfa: Mito Distinctive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #131 Gepost op: 21 juni 2016, 11:44:19 »
@TimW, tijdstip is prima, ik ga niet vrij rijden... Met mijn 1.3 diesel is daar weinig spannends aan haha.
Zou misschien wel met iemand mee willen rijden over het circuit mits dat mogelijk is.   >:D
Uiterlijk 8 uur bij het tankstation lijkt me dan het beste?
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #132 Gepost op: 21 juni 2016, 12:25:51 »
@TimW, tijdstip is prima, ik ga niet vrij rijden... Met mijn 1.3 diesel is daar weinig spannends aan haha.
Zou misschien wel met iemand mee willen rijden over het circuit mits dat mogelijk is.   >:D
Uiterlijk 8 uur bij het tankstation lijkt me dan het beste?

Ik denk dat het minimaal een uur rijden is vanaf daar? Ik zou het persoonlijk liever ietsje eerder doen, zeg half 8/kwart voor 8, maar laten we even afwachten of er nog meer animo is en daar verder op afstemmen. :)

Ik weet nog niet of ik alleen ga of met iemand, maar in het geval dat ik alleen kom is het voor mij geen probleem als je instapt. Verwacht overigens geen rit op de limiet, want ik ben niet van plan mijn auto de grindbak in te rijden. Naar goed, voluit op het rechte stuk gaat natuurlijk wel gebeuren, hopelijk geen fiat panda's e.d. voor me.  ;D
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Wout Evers
29

  • Type Alfa: Mito Distinctive
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #133 Gepost op: 21 juni 2016, 14:37:01 »
@TimW, tijdstip is prima, ik ga niet vrij rijden... Met mijn 1.3 diesel is daar weinig spannends aan haha.
Zou misschien wel met iemand mee willen rijden over het circuit mits dat mogelijk is.   >:D
Uiterlijk 8 uur bij het tankstation lijkt me dan het beste?

Ik denk dat het minimaal een uur rijden is vanaf daar? Ik zou het persoonlijk liever ietsje eerder doen, zeg half 8/kwart voor 8, maar laten we even afwachten of er nog meer animo is en daar verder op afstemmen. :)

Ik weet nog niet of ik alleen ga of met iemand, maar in het geval dat ik alleen kom is het voor mij geen probleem als je instapt. Verwacht overigens geen rit op de limiet, want ik ben niet van plan mijn auto de grindbak in te rijden. Naar goed, voluit op het rechte stuk gaat natuurlijk wel gebeuren, hopelijk geen fiat panda's e.d. voor me.  ;D

Volgens google maps inderdaad ongeveer een uurtje. Geen probleem voor mij ik zorg wel dat ik er rond die tijd ben als er niemand meer reageerd.
Elk ritje in de grote broer/zus van mijn Mito'tje is meegenomen!  :13:

We spreken elkaar!
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 3 juli, Circuit Zandvoort.
« Reactie #134 Gepost op: 21 juni 2016, 14:54:23 »
@TimW, tijdstip is prima, ik ga niet vrij rijden... Met mijn 1.3 diesel is daar weinig spannends aan haha.
Zou misschien wel met iemand mee willen rijden over het circuit mits dat mogelijk is.   >:D
Uiterlijk 8 uur bij het tankstation lijkt me dan het beste?

Ik denk dat het minimaal een uur rijden is vanaf daar? Ik zou het persoonlijk liever ietsje eerder doen, zeg half 8/kwart voor 8, maar laten we even afwachten of er nog meer animo is en daar verder op afstemmen. :)

Ik weet nog niet of ik alleen ga of met iemand, maar in het geval dat ik alleen kom is het voor mij geen probleem als je instapt. Verwacht overigens geen rit op de limiet, want ik ben niet van plan mijn auto de grindbak in te rijden. Naar goed, voluit op het rechte stuk gaat natuurlijk wel gebeuren, hopelijk geen fiat panda's e.d. voor me.  ;D

Volgens google maps inderdaad ongeveer een uurtje. Geen probleem voor mij ik zorg wel dat ik er rond die tijd ben als er niemand meer reageerd.
Elk ritje in de grote broer/zus van mijn Mito'tje is meegenomen!  :13:

We spreken elkaar!

We kijken het gewoon nog even aan en afhankelijk van animo spreken we eind volgende week nog wel even een exacte tijd/plaats af, kunnen we ook nog even 06 uitwisselen voor als er iemand vertraging heeft.

Of het nou in een Mito of Giulietta is, het zal sowieso wel leuk zijn om eens op een circuit te rijden, dat doe je tenslotte ook niet elke dag. :)
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm