!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #30 Gepost op: 22 juni 2021, 22:23:02 »
Ik heb mij ook via het formulier aangemeld, dus je mag mij bij de lijst toevoegen 😄
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #31 Gepost op: 23 juni 2021, 11:01:33 »
Top!
Ik moet trouwens nu van iedereen die geinteresseerd is het deze week weten! Aan het einde van de week moeten er een aantal knopen worden doorgehakt, dus heb je interesse om mee te gaan, let me know!  :great: :great:
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

DanielH92
1.955

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #32 Gepost op: 23 juni 2021, 13:15:44 »
Zojuist ook aangemeld! Mooi georganiseerd, ben nog wel benieuwd wie er na zaterdag terugrijden en wie in Italie 'blijven plakken'. Dat soort info komt vast nog wel ter sprake, heb er zin in! :)
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #33 Gepost op: 23 juni 2021, 15:38:45 »
De lijst schiet al aardig op! Leuk dat er zoveel animo is 😁

@Paul ga jij met de Alfa Romeo Cayman QV? 😜
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

Jetronic
1.299

  • Type Alfa: 2013 Giulietta 2.0 TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #34 Gepost op: 23 juni 2021, 17:19:12 »
Zojuist ook aangemeld! Mooi georganiseerd, ben nog wel benieuwd wie er na zaterdag terugrijden en wie in Italie 'blijven plakken'. Dat soort info komt vast nog wel ter sprake, heb er zin in! :)

Wij blijven nog wat plakken! oftewel, we zakken vewrder af tot Herculaneum/pompei in de dagen volgend op de giro.
*

Jetronic
1.299

  • Type Alfa: 2013 Giulietta 2.0 TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #35 Gepost op: 30 juni 2021, 18:06:23 »
Helaas, net bericht gekregen dat ik geen verlof krijg in augustus, we kunnen dus niet mee.
*

Bartrijkeboer
1

  • Type Alfa: 147
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #36 Gepost op: 2 juli 2021, 22:20:35 »
Is er inmiddels als iets bekend of de rit doorgaat ? Heb nog geen mail ontvangen
*

jeronymuz
49

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #37 Gepost op: 9 juli 2021, 10:52:21 »
Het is inderdaad akelig stil ook hier?
*

DanielH92
1.955

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #38 Gepost op: 9 juli 2021, 17:09:46 »
Wilde net dezelfde vraag gaan stellen. Gaat de rit door?
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #39 Gepost op: 9 juli 2021, 20:00:19 »
@alfata post vanavond nog even een update omtrent de tour.

Houd dit topic in de gaten of zet even het vinkje aan zodat je een bericht in de mail krijgt als er een update is 👍🏻
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #40 Gepost op: 10 juli 2021, 09:22:31 »
Ok, even een update van mijn kant, die ik wel verschuldigd ben:

De afgelopen maanden heb ik structureel 80 tot 90 uur per week gewerkt. De wens om de tour te doen in het voorjaar, tijdens corona, met de gedachte aan "na corona", was heel groot. Het werd tijd dat we vanuit de club weer eens echt iets moois gingen ondernemen. Door corona liep het in mijn eigen 2 ondernemingen ook wat rustiger, dus was er voldoende tijd voor het uitwerken van het idee en het zetten van de eerste con"tour"en.

Echter, sinds enige tijd is het werk bij mij ontploft. Ik zit de helft van de tijd in het buitenland en werk de klok rond. Al dit reizen en vele werken heeft een negatief effect gehad: ik heb de afgelopen tijd niet de tijd kunnen besteden aan de tour, die het verdiend. Een bijkomend probleem: ik heb ongelooflijk veel hotels gecontact, maar omdat de tour in het hoogseizoen plaatsvindt, willen veel hotels nu, zeker na coronatijd, geen kamers per nacht verhuren, maar enkel per week.

Ik voel mij verplicht nu een update te plaatsen, want na uitvoerig overleg met Milan en Paul hebben we besloten dat de tour wel doorgaat! Ik vraag wel iedereen even een beroep te doen op de flexibiliteit. Dat wil zeggen: er moeten nog een aantal zaken verder geconcretiseerd te worden. Dat betekent ook dat geïnteresseerden nog even de tijd hebben om zich op te geven. Eind aankomende week wil ik daarom ook de definitieve deelnamelijst opmaken en versturen aan de hotels. Als die opgemaakt is, zal ik alle deelnemers een betaalverzoek versturen. Het programma zal op sommige punten nog iets wijzigen, maar dat zijn kleine details zoals de startlocatie in Nederland, sommige hotels onderweg (die wel de juiste beschikbaarheid hebben) en activiteiten onderweg.

Bij deze wil ik aangeven dat we de komende tijd weer vol gas vooruit gaan. Het is precies 30 dagen voor het begin van de tour en over precies een maand reizen we af richting zuid Duitsland om te beginnen aan ons gezamenlijke tour!

Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Taeke
430

  • Type Alfa: GT 2.0 JTS
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #41 Gepost op: 10 juli 2021, 10:53:59 »
Ik heb er alle begrip voor.... Echter ik maak mij zorgen over het aantal besmettingen in Nederland. Hoe te handelen als we " rood" worden. Een quarantaine van 10 dagen is dan niet leuk bij terugkomst als blijkt dat Italië ook ondertussen rood is geworden. We gaan zien hoe de ontwikkelingen zijn de komende tijd. Ik ga vooralsnog van het positieve uit, we zouden het jammer vinden dat weer die corona roet in het eten gooit.
*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #42 Gepost op: 10 juli 2021, 12:52:14 »
Hoewel ik niet mee ga (wel andere vakantieplannen richting Italië), wat mij betreft toch een dikke voor degenen die in deze lastige corona tijd de nek uitsteken om dit te organiseren.
*

Taeke
430

  • Type Alfa: GT 2.0 JTS
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #43 Gepost op: 10 juli 2021, 13:29:11 »
Ja zeker, hele dikke  :bravo_2: :bravo_2: ik zou het ook heel jammer vinden als niet door zou gaan. Ik blijf positief!
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Giro delle Alpi: augustus 2021 (Dinsdag 10 augustus - Zaterdag 15 augustus)
« Reactie #44 Gepost op: 10 juli 2021, 18:40:34 »
Ik blijf positief!

We hebben liever dat je thuis blijft wanneer je positief (getest) bent 😅😜
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV