!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • CAR > Viva Italia: 28 april 2019

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Eric Ace
10

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 (>170PK)
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #150 Gepost op: 24 februari 2019, 17:31:50 »
pagina 1 eerste bericht lezen, succes.
Giulietta MA 170, Chipped en downpipe (HS Corse),
Onderhoud; Auto Italia te Deurne
*

jan engelaar
120

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #151 Gepost op: 25 februari 2019, 00:32:02 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Minder draaien, meer posten  ;)
Maar, heb je de QV weer verkocht dan? Op de radio had je erover dat je zo blij was jouw oude liefde weer te hebben teruggekocht. Of heb je de Giulia ernaast gekocht? Wel erg gaaf trouwens! Ben erg benieuwd. Eens kijken of we een beetje aan elkaar gewaagd zijn op de baan  ;D

Klopt ja, was ook BIZÁR blij dat ik die weer terug had, maar..... Deze Q ...Kwam zómaar op mijn pad ,  en toen moést ik wel, ha ha haaa!!  Anywayysss, Waar haal ik godennaam z on SHOWTICKET vandaan?? Kan dat nergens terugvinden namelijk... ;-)
*

FreddyW159
363

  • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #152 Gepost op: 25 februari 2019, 07:30:30 »
Beste leden, Ik wil er ook graag bij zijn met mijn Giulietta. Kan iemand mij op het lijst zetten voor het dock en het kortingscode sturen?
P.s ik rij vanaf Leeuwarden als er meer mensen zijn die vanuit friesland rijden dan wil ik wel erbij aansluiten om sammen te rijden naar Assen.

Ik moet vanaf Sneek komen, lijkt mij ook leuk om met meerdere mensen vanuit Friesland die kant op te gaan.
Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

Ex:
1994 164 3.0 V6 12V QV.
1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
2011 159 1750 TBI sedan.
*

alfata
3.424

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #153 Gepost op: 25 februari 2019, 10:00:05 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Minder draaien, meer posten  ;)
Maar, heb je de QV weer verkocht dan? Op de radio had je erover dat je zo blij was jouw oude liefde weer te hebben teruggekocht. Of heb je de Giulia ernaast gekocht? Wel erg gaaf trouwens! Ben erg benieuwd. Eens kijken of we een beetje aan elkaar gewaagd zijn op de baan  ;D

Klopt ja, was ook BIZÁR blij dat ik die weer terug had, maar..... Deze Q ...Kwam zómaar op mijn pad ,  en toen moést ik wel, ha ha haaa!!  Anywayysss, Waar haal ik godennaam z on SHOWTICKET vandaan?? Kan dat nergens terugvinden namelijk... ;-)

Clubticket vind je in de begin post. De toegangskaart moet je op de website zelf kopen, evenals je ticket om de baan op te kunnen.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

jan engelaar
120

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #154 Gepost op: 25 februari 2019, 22:40:20 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Minder draaien, meer posten  ;)
Maar, heb je de QV weer verkocht dan? Op de radio had je erover dat je zo blij was jouw oude liefde weer te hebben teruggekocht. Of heb je de Giulia ernaast gekocht? Wel erg gaaf trouwens! Ben erg benieuwd. Eens kijken of we een beetje aan elkaar gewaagd zijn op de baan  ;D

Klopt ja, was ook BIZÁR blij dat ik die weer terug had, maar..... Deze Q ...Kwam zómaar op mijn pad ,  en toen moést ik wel, ha ha haaa!!  Anywayysss, Waar haal ik godennaam z on SHOWTICKET vandaan?? Kan dat nergens terugvinden namelijk... ;-)

Clubticket vind je in de begin post. De toegangskaart moet je op de website zelf kopen, evenals je ticket om de baan op te kunnen.


Aahh, okeeyyy... Dié clubticket was ik uiteraard wel dégelijk al tegengekomen, maar besefte mij niet dat clubticket synoniem stond voor "showticket" ! Bij deze opgelost!
*

Mher Aper
29

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 T Distincti
  • *
    - Startende Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #155 Gepost op: 7 maart 2019, 18:06:30 »
Ondertussen heb ik het Paddock pas geprint, tickets gekocht en het Club sticker op het auto geplaats. Kom maar op met Viva Italia zou ik zeggen
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #156 Gepost op: 7 maart 2019, 20:39:56 »
Citaat van: Mher Aper op  7 maart 2019, 18:06:30
Citaat van: Mher Aper op  7 maart 2019, 18:06:30
Ondertussen heb ik het Paddock pas geprint, tickets gekocht en het Club sticker op het auto geplaats. Kom maar op met Viva Italia zou ik zeggen
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

Putdeksel
117

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 Jtdm
  • ***
    - Alfist
  • If in doubt, Flat out
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #157 Gepost op: 20 maart 2019, 12:29:08 »
Beste leden, Ik wil er ook graag bij zijn met mijn Giulietta. Kan iemand mij op het lijst zetten voor het dock en het kortingscode sturen?
P.s ik rij vanaf Leeuwarden als er meer mensen zijn die vanuit friesland rijden dan wil ik wel erbij aansluiten om sammen te rijden naar Assen.

Ik moet vanaf Sneek komen, lijkt mij ook leuk om met meerdere mensen vanuit Friesland die kant op te gaan.

Ik kom vanaf drachten, misschien kunnen we iets organiseren?
graag kom ik op de lijst.
Giulietta 2.0 JTD-m: 200pk & 400Nm, Giulia Veloce wielen, AP-farhwerk onderstel, Mtec schijven+Greenstuff remblokken and many more.
*

FreddyW159
363

  • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #158 Gepost op: 20 maart 2019, 12:34:02 »
Graag zelfs, leuk! Ik werk in Drachten en woon in Sneek. Als je een witte 159 TBI sedan tegenkom moet je even zwaaien.
Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

Ex:
1994 164 3.0 V6 12V QV.
1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
2011 159 1750 TBI sedan.
*

Mikkus85
29

  • Type Alfa: Alfa159 1.9jtd 160pk 2010
  • *
    - Startende Alfist
  • Trotse Alfa Bezitter
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #159 Gepost op: 20 maart 2019, 12:39:42 »
@Putdeksel

zag ik jou van de week op de a7 richting Groningen? 

Gr Michael Alfa 159 Zwart
Alfa 159 1.9jtdm 160pk 360nm
Squadra gechipt massimo.
*

Putdeksel
117

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 Jtdm
  • ***
    - Alfist
  • If in doubt, Flat out
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #160 Gepost op: 20 maart 2019, 12:42:12 »
@Putdeksel

zag ik jou van de week op de a7 richting Groningen? 

Gr Michael Alfa 159 Zwart

zou prima kunnen! rij dat elke dag. werk in Joure
Giulietta 2.0 JTD-m: 200pk & 400Nm, Giulia Veloce wielen, AP-farhwerk onderstel, Mtec schijven+Greenstuff remblokken and many more.
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #161 Gepost op: 27 maart 2019, 11:51:57 »
De deelnemerslijst is bijgewerkt! Ik heb nu 46 mensen op de lijst staan. Ik heb er in ieder geval zin in.
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

Knots14
1

  • Type Alfa: 147 1.6 16v
  • *
    - Startende Alfist
  • Ik ben zoals iedereen graag zou willen zijn.
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #162 Gepost op: 28 maart 2019, 22:12:36 »
Ook aanwezig de 28ste met onderstaande bella.
*

Lindsay155
52

  • Type Alfa: 155 2.0 16V EVO-R
  • **
    - Junior Alfist
  • Team Scuderia H&S Corse
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #163 Gepost op: 1 april 2019, 19:45:09 »
Ik ben er ook bij! Alleen Ik sta met de racer bij Magneti Marelli Checkstar en ENI afdeling op de paddock.
Heb er zin in!
Alfa Romeo 147 1.6 16V EVO FL
Alfa Romeo 155 2.0 16V EVO-R
Powered by H&S Corse

https://www.hs-corse.nl
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #164 Gepost op: 6 april 2019, 13:22:01 »
Leuk, mijn eerste deelname via dit forum. Ik ben benieuwd.