!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • CAR > Viva Italia: 28 april 2019

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #180 Gepost op: 11 april 2019, 13:57:59 »
is er ook al een plattegrond bekend van de club stands?

Voorlopig is de indeling nog onbekend. Een plattegrond krijgen we ter plaatse op TT Assen.
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #181 Gepost op: 11 april 2019, 13:59:32 »
Allen,

In principe zijn er 50 plekken. We gaan kijken of er meer nodig zijn en of er meer verkrijgbaar zijn, maar we houden rekening met 50 plaatsen.

Zou iedereen die NIET gaat zijn stem in de poll willen intrekken? Zo krijgen andere Alfisten toch nog een kans.

Alvast dank!
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

Putdeksel
117

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 Jtdm
  • ***
    - Alfist
  • If in doubt, Flat out
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #182 Gepost op: 11 april 2019, 15:22:06 »
Citaat
Voorlopig is de indeling nog onbekend. Een plattegrond krijgen we ter plaatse op TT Assen.

Helder, een verassing dus ;)
Giulietta 2.0 JTD-m: 200pk & 400Nm, Giulia Veloce wielen, AP-farhwerk onderstel, Mtec schijven+Greenstuff remblokken and many more.
*

zkhtim
14

  • Type Alfa: Giulia quadrifoglio
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #183 Gepost op: 11 april 2019, 21:15:55 »
Had de poll nog niet aangevinkt, maar nu mocht ik nummer 50 zijn....

Heb de entree en track time ontvangen, maar het is me niet helemaal duidelijk. Rond 15 uur moet ik namelijk het evenement weer verlaten en zou dus de voorkeur geven aan 1 van de 2 eerste track ronden. Nu staat er op het kaartje geen indeling en online kan ik geen info vinden. Iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat misschien?

Alvast super bedankt!
*

alfata
3.424

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #184 Gepost op: 11 april 2019, 22:18:21 »
Had de poll nog niet aangevinkt, maar nu mocht ik nummer 50 zijn....

Heb de entree en track time ontvangen, maar het is me niet helemaal duidelijk. Rond 15 uur moet ik namelijk het evenement weer verlaten en zou dus de voorkeur geven aan 1 van de 2 eerste track ronden. Nu staat er op het kaartje geen indeling en online kan ik geen info vinden. Iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat misschien?

Alvast super bedankt!

Ik heb contact met ze opgenomen. Er werd mij gevraagd wat mijn voorkeur had en heb dus direct de eerste sessie aangegeven. Wel vreemd dat het zo gaat.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

zkhtim
14

  • Type Alfa: Giulia quadrifoglio
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #185 Gepost op: 11 april 2019, 22:23:51 »
Had de poll nog niet aangevinkt, maar nu mocht ik nummer 50 zijn....

Heb de entree en track time ontvangen, maar het is me niet helemaal duidelijk. Rond 15 uur moet ik namelijk het evenement weer verlaten en zou dus de voorkeur geven aan 1 van de 2 eerste track ronden. Nu staat er op het kaartje geen indeling en online kan ik geen info vinden. Iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat misschien?

Alvast super bedankt!

Ik heb contact met ze opgenomen. Er werd mij gevraagd wat mijn voorkeur had en heb dus direct de eerste sessie aangegeven. Wel vreemd dat het zo gaat.

Bedankt voor de reactie en dan ga ik gelijk maar eens contact met de organisatie opnemen! Wel beetje onduidelijk/merkwaardig beleid, maar zal wel een reden hebben, de rest ziet er erg georganiseerd uit om eerlijk te zijn.

fijn zo'n forum  :13:
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #186 Gepost op: 11 april 2019, 22:24:56 »
Ik heb contact met ze opgenomen. Er werd mij gevraagd wat mijn voorkeur had en heb dus direct de eerste sessie aangegeven. Wel vreemd dat het zo gaat.

Vreemde regeling inderdaad, kan me niet herinneren dat dit elk jaar op deze manier gaat..
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

brinkerik
1.843

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #187 Gepost op: 12 april 2019, 07:49:44 »
In de praktijk is er altijd wel iemand die later is, en iemand die eerder weg gaat.
In het verleden hadden we meestal ook geen 100% opkomst, en als we wel teveel auto`s hebben dan kunnen we altijd nog uitwijken naar andere beschikbare plekken.

Wat we misschien wel moeten doen is, zo efficiĆ«nt omgaan met de ruimte.  Dus opstelling kiezen, en probeer allemaal zo netjes, recht en gelijk mogelijk de auto`s naast elkaar te parkeren. Eventueel kinderen eerst even laten uitstappen, om schaafwonden bij de buurman te voorkomen ;)

Ik heb er zin in. Iemand al een beetje mooi weer besteld !!
Nu Giulietta Qv Perla Moonlight  &   Panda 100 HP

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #188 Gepost op: 12 april 2019, 08:32:22 »
@brinkerik ik heb een vrachtje zon besteld en zou binnen moeten zijn tegen die tijd  ;D

Heb er ook zin in! Mijn eerste Alfa meeting en het is heel lang geleden dat ik een meeting gedaan/gehad heb..

Alfa Newbie.
*

Paul
1.849

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #189 Gepost op: 12 april 2019, 12:30:02 »
Meer dan 50 deelnemers zijn welkom, ik heb gebeld en ze maken extra ruimte vrij voor Club Alfa Romeo
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

FreddyW159
363

  • Type Alfa: 159 1750 TBI TI
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #190 Gepost op: 12 april 2019, 12:31:05 »
Oh nice! Zo zie je maar hoe groot deze club aan het worden is.
Liefhebber van auto's en daarmee dus Alfist. Helaas niet meer in het bezit van een Alfa, maar in de toekomst komt er zeker weer eentje op de stoep.

Ex:
1994 164 3.0 V6 12V QV.
1998 146 1.4-16V T.Spark Junior.
2011 159 1750 TBI sedan.
*

Theo
247

  • Type Alfa: Guilia 2.0T 2019 squadra
  • ***
    - Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #191 Gepost op: 14 april 2019, 18:53:47 »
Bij deze ook aangemeld, zag mijn naam niet in het lijstje maar maakt niet uit, ik ga gewoon en kom er wel.

groet Theo.
*

Paul
1.849

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #192 Gepost op: 14 april 2019, 20:59:29 »
@Theo ik heb jouw naam (en gelijk van enkele andere) gelijk genoteerd in het topic bij deze,

Tevens wil ik ook aan de rest mededelen dat ik vandaag 2 grote rode party tenten hebt aangeschaft voor op ons showdock.

Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #193 Gepost op: 14 april 2019, 22:09:23 »
Hallo allemaal! Al zin in de 28e?
Ik heb zojuist nog eens een administratieve ronde gedaan. Tot nu toe tel ik 45 aanmeldingen via het topic. Dat belooft dus veel goeds!

Met een wagenpark van 45 Bella's is er genoeg ruimte voor een goed gesprek en een gezellige dag.

Tot de 28e voor nu!
:)
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

brinkerik
1.843

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #194 Gepost op: 15 april 2019, 22:58:24 »


De opstelling van vorig jaar keer 2,5  ;)  Toen hadden we nog 22! plekken

Ben benieuwd naar  welke vorm ons vak dit jaar heeft ;)
Nu Giulietta Qv Perla Moonlight  &   Panda 100 HP

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97