!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ok... ook de snel inlog functie rechts boven doet het weer.. was iets fout met de update ... nu zou die weer gewoon moeten werken.Alsnog raad ik je aan de andere inlog te gebruiken,( die in de menu balk) want daar kan je dus aanvinken altijd ingelogd te willen blijven.. Veel handiger.