!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Uitleg rondom chiptuning clubactie
« Gepost op: 5 februari 2020, 12:11:52 »
De laatste dagen en zeker gisteren ontstond er in onze club wat rumoer rondom de actie die ik voor de club had geregeld. Namelijk een chiptuning bij EQ Performance met 120 euro korting.

Er kwamen berichten naar boven dat de actie te veel naar voren werd gebracht en dat er zakelijke belangen van toepassing waren. Het eerste zal ik gelijk even tackelen, de reden dat het misschien wat veel naar voren kwam is omdat ik het echt een goede actie vond en wilde dat niemand dit zou missen, want het duurde eind februari 2020 en dat is voorbij zonder dat je het door hebt.

Voor wat betreft de zakelijke belangen, daar zal ik echt niet omheen draaien en het klopt. Maar (!) dit is ook juist de reden waarom de actie zo scherp kon worden ingezet. Bekende Alfa Romeo tuners zoals HS Corse, Savali e.d. heb ik vroeger al meermaals benaderd om een mooie actie voor CAR neer te zetten, zij waren hier niet toe bereid omdat men toch wel zou komen. Nu had ik de mogelijkheid om het via EQ Performance wel zo scherp aan te bieden en dat heb ik dus gedaan.

Per direct heb ik de profilering rondom de actie verminderd tot "slechts" een banner bovenin dit tot 29 feb zal blijven en dan ook zal verdwijnen wanneer de actie voorbij is.
Er waren een tiental mensen die lieten weten dat zij de actie niks vonden en teveel qua aandacht, dat gevoel begrijp ik. Wel ben ik blij dat meer dan 200 mensen wel hebben laten weten dat zij de actie waarderen en ik toch iets goed heb kunnen regelen voor hen.

In de toekomst zullen er zeker met andere bedrijven nog leuke acties voor de CAR geregeld worden, maar dan misschien wat minder op de voorgrond
Wil je nog iets kwijt of wat aan mij vragen? Stuur mij eventjes een privéberichtje.
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.