!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Net terug van de dealer om eens samen te bekijken hoe de dubbele uitlaat geplaatst kan worden , gevolg: Bestellen van diffuser , middenpijp(indien diameter te fel verschilt, heb liever dat men deze dan mee vervangt ipv te lassen!) , einddemper van 2.0Jtdm . Kostprijs: +- 850€ incl. btw & plaatsing!! TOPdealer , fijn dat ze zo moeite gedaan hebben om verschillende mogelijkheden te bekijken.
klopt dat ze die diffuser los moeten bestellen, maar ze hebben vervolgens jouw originele diffuser over.. die mogen zij weer verkopen als ze willen [= korting voor jou]..hele achterbumper is volgens mij niet van toepassing.. [tenzij ze ook van die zijflapjes gaan monteren, maar die wil ik er dus niet bij.. ik wil gewoon originele kleur naast de diffuser]spuitwerk? ze kunnen de diffusers uitwisselen in de bumper.. tenzij ze [wat ik hierboven al zei] de zijflapjes van zwart naar je koetskleur willen spuiten.. Om op je vraag terug te komen: ik heb hem bij Automondo in Roosendaal besteld (verkoper: Edgar Kop) ..
Voor 250 euro ga ik ook maar eens informeren om er een tweede (dummy) uitlaat erbij te zetten. Dus dat wordt poetsen elke maand om ze glanzend te houden :-)
Zijn er echt mensen die opletten of er rook uit een uitlaat komt?